اخبار داغ

دبیر شورای راهبردی ستاد جوانان کشور:

سرمایه اجتماعی سید ابراهیم رئیسی اعتماد به مردم و جوانان ایران است

سرمایه اجتماعی سید ابراهیم رئیسی اعتماد به مردم و جوانان ایران است
امین کیانی گفت: سرمایه اجتماعی سید ابراهیم رئیسی اعتماد به مردم و جوانان ایران زمین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،امین کیانی امروز شنبه در همایش جوانان حامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه اظهار داشت: کرمانشاه در دفاع مقدس، در پیروزی انقلاب در مرصاد، در ارتفاعات بازی دراز و در همه فراز و فرودهای بعد از انقلاب نقش محوری و اساسی داشته است.

دبیر شورای راهبردی ستاد جوانان کشور افزود: کرمانشاه برای ما دژ نفوذ ناپذیری بوده که در مقابل ضد انقلاب و تهدیدات خارجی و در مقابل ناکارآمدی همواره ایستاده است.

وی خاطر نشان کرد: جوانان کرمانشاهی و زاگرس نشین همتی به بلندای تاریخ و تاریخچه جنگل های بلوط دارند که هزاران سال است نماد منطقه زاگرس است و مابه آنها افتخار داریم.

کیانی ادامه داد: اما چه شده است که وضعیت کشور امروز به اینجا رسیده، دو قطبی امروز ما دو قطبی عدالت و فلاکت است، عدالتی که پرچمدار آن سید ابراهیم رئیسی است و فلاکتی که دوستان در هشت سال گذشته رقم زده اند، در همه شاخص‌های فلاکت وضعیت جوانان و وضعیت جامعه مُعّید این ادعاست.

وی بیان داشت: وضعیت خانواده، وضعیت معیشت، نبودن نان در سفره مردم، مسکن ۸۰۰ درصدی، تورم های افسار گسیخته، رانت بازی و باند بازی و جناح بازی وضعیت کشور را به اینجا رسانده است که جوان کُرد و لُر در این منطقه و در زاگرس امیدی به آینده ندارد.

کیانی با بیان اینکه امید مردم را ناامید کردند و دو قورت و نیمشان هم باقی است، خاطرنشان کرد: دو قطبی امروز دو قطبی عدالت است و پرچمدار آن جوانان زاگرسی و جوانان ایرانی هستند و به همت و توان جوانان ایرانی می توان این کشور را ساخت و سید ابراهیم رئیسی به این اعتقاد دارد.

وی گفت: رزومه و کارنامه سید ابراهیم کارنامه شعاری نیست چه در قوه قضاییه چه در آستان قدس و چه در همه مسئولیت ها به جوانان اعتقاد داشته است.

کیانی با بیان اینکه امروز با اجماع شما جوانان و به همت جوانان ایرانی و جوانان زاگرسی می توان وضعیت را تغییر داد، تصریح کرد: افرادی که امروز پرچم جوانان زاگرسی را بلند کرده اند برای زاگرس کاری انجام نداده اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ما با مثلث زر،زور و تزویر طرف هستیم، با دو قطبی فلاکت و عدالت طرف هستیم، با مردم ائتلاف می کنیم زیرا مردم در راس امور هستند و به فرموده امام راحل مردم همیشه صاحب انقلاب، تحول و صاحب مدیریت اجرایی کشور هستند.

رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور بیان داشت: سرمایه اجتماعی سید ابراهیم رئیسی اعتماد به مردم و جوانان ایران زمین است‌.

وی اظهار داشت: نداشتن آمایش سرزمینی در این کشور زاگرس را نابود کرده است، مناطق زاگرس درحالی که منابع طبیعی این کشور آب، خاک و جوان پای کار دارد اما به آینده امید ندارد اما چرا جوانان زاگرس باید حاشیه نشین شهرهای بزرگ باشند، چرا جوان زاگرس باید در تهران و در شهرها و پایتخت های اقتصادی و صنعتی کارگر باشد و مظلوم واقع شود، امید به آینده در بین جوانان زاگرس در کدام شاخص و چه مسیری حرکت می کند! جوان زاگرسی می تواند خانواده تشکیل دهد یا خیر، جوان زاگرسی می تواند امید به آینده داشته باشد یا خیر، جوان زاگرسی می تواند فرزندآوری کند و نسل خود را ادامه دهد یا خیر!

کیانی ادامه داد: ما امروز دغدغه نان داریم و در کرونا دغدغه ماسک داریم زیرا پول نداریم ماسک بخریم و مسئولان اجرایی کشور مسئول این شرایط هستند.

وی گفت: امام خمینی(ره) فرمود اگر کسی نمی تواند مسئولیتی را بپذیرد، اگر بپذیرد و پافشاری کند و آن را ادامه دهد قطعا اشتباه است.

کیانی افزود: ما با دولتی طرف هستیم که هشت سال گوناگونی از مسئولیت ها، امتیازات و رانت ها را به نور چشمی ها داده و ما با دولتی طرف هستیم که کاری جز برچسب زنی ندارد و ادامه وضعیت موجود به نفع جوانان نیست.

رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور خاطر نشان کرد: به توان جوانان می توان مملکت ساخت و سید ابراهیم به این اعتقاد دارد.

وی بیان داشت: چه چیزی دستاورد مناطق زاگرس و مناطق مرزی ما شده بجز نا امنی چه دستاوردی را برای جوانان زاگرسی داشته ایم، چرا مناطق مرزی ما رها شده اند و جوانانی که در مرزها از هویت و انسانیت و عدالت این کشور دفاع کرده اند و امنیت این کشور را حفظ کرده اند برای لقمه ای نان باید مهاجرت کنند.

کیانی گفت: جوانان زاگرسی به چه امیدی باید تحصیل کنند، چرا باید امید به زندگی‌ جوانان زاگرسی تا این میزان کم باشد، مهاجرت گسترده و تعمیق فقر در مناطق مرزی ما چه دستاوردی داشته است، چه کسی مسئول این امر است، چرا توسعه در استان‌ها متوازن نیست! مگر زیر ساخت های کشاورزی و دامپروری در مناطق زاگرس بهینه شده آماده نیست! چرا کشاورزی صنعتی در زاگرس رشد پیدا نکرده است، چرا کشاورزی صنعتی را به کویر برده ایم! چرا دامپروری را در زاگرس به عنوان شغل آباء و اجدادی نهادینه نکرده ایم!

دبیر شورای راهبردی ستاد جوانان کشور اظهار داشت: تعمیق فقر و شرایط نا امنی که امروزه در استانهای مرزی داریم حاصل نا امیدی جوانان است این شرایط باید تغییر کند و کسی جز سید ابراهیم نمی تواند این تغییر را به وجود آورد.

وی خاطر نشان کرد: سید ابراهیم رئیسی کارنامه و برنامه دارد، سید ابراهیم درد فقر دارد و اگر یک برگه فساد در کارنامه او بود در سر کوچه و برزن جار می زدند، چیزی از او پیدا نکردند که امروز بحث مسخره مدرک را به میدان می کشند اگر از وی نقطه ضعفی داشتند در رسانه های رنگارنگشان مطرح می کردند.

کیانی با بیان اینکه امروز جوانان این کشور با هر رنگ و هر دیدگاهی باید پای کار بیایند، اذعان داشت: سید ابراهیم گفت هر شناسنامه ایرانی یعنی یک حق شهروندی و هر کسی که شناسنامه ایرانی دارد برای او کار می کنم و این بدان معناست که فارغ از نگاه‌ها و رنگ بندی‌ها همه باید پای کار بیایند.

وی افزود: امروز مشارکت مردم چالش دارد، مگر شما کشور را با مشارکت ۴۰ درصدی تحویل گرفته اید که امروز دو قورت و نیمتان باقی است، مگر ما مشارکت ۷۵ درصدی را به شما تحویل نداده ایم، امروز وقت پاسخگویی است باید پاسخ مردم را داد‌.

کیانی خطاب به جوانان استان کرمانشاه گفت: پای کار فردی باشید که به شما اعتقاد دارد، پای کار فردی باشید که دغدغه و بغض شما را دارد و پای کار فردی باشید که به اسم شما به وی برچسب می‌زنند.

وی ادامه داد: پای کار فردی باشید که آمده است تا دیوار بی عدالتی، نا امتی، عدم توسعه متقارن را ویران کند و بدانید مناطق زاگرس عزیز در صدر برنامه های سید ابراهیم است.

دبیر شورای راهبردی ستاد جوانان کشور خاطر نشان کرد: جوانان بدانند اگر ما پای کار نیاییم از ملک و مملکت چیزی باقی نخواهد ماند زیرا عده ای باندهای مافیایی تشکیل داده اند همچنین سلاطین سکه، دلار و ارز اجازه نمی دهند که این کشور هدایت شود و در ریل درست اجرایی رو به جلو حرکت کند ما باید سلاطین و مافیا ها را کنار بزنیم و جز با اجماع شهروندان این کار عملی نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه