اخبار داغ

در دویست و هشتاد و دومین نشست شورای معاونین تاکید شد:

دکتر مسعود سلطانی فر: حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان پای صندوق های رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دکتر مسعود سلطانی فر: حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان پای صندوق های رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مسیر توسعه کشور، بالندگی و مردمسالاری از داخل صندوق‌های رای می‌گذرد، بیان کرد: فارغ از نگرش های گروهی و جناحی، زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در دویست و هشتاد و دومین نشست شورای معاونان با بیان اینکه در آستانه یک حماسه تاریخی هستیم، تاکید کرد: جامعه ورزش و جوانان در تمامی عرصه های حمایت از نظام، حضور داشته و بی تردید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به موثرترین شکل نقش آفرین و خالق حماسه ای تاریخی خواهند بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری به معنای مقبولیت اصل نظام توسط مردم است تا در چارچوب یک انتخاب درست برای سرنوشت خود و آینده شان، تصمیم گیری کنند.
,
او این نکته را مورد توجه قرار داد که این حضور در واقع بیانگر این است که مردم باور دارند، مسیر رشد توسعه، پیشرفت کشور ، بالندگی و مردمسالاری از داخل صندوق‌های رای می گذرد و با اعتقاد به اینکه باید آینده و سرنوشت شان را خودشان تعیین کنند در انتخابات حضور خواهند یافت.
,
دکتر مسعود سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش به موفقیتهای تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر اشاره کرد و افزود: امیدوارم این موفقیت ها ادامه یافته و ملی پوشان فوتبال کشورمان بتوانند با پیروزی های خود کام مردم بزرگوار ایران را شیرین کنند.
,
وی همچنین در توصیف فضای تیم ملی گفت: هماهنگی و همدلی در بین اعضای تیم از جمله کادرفنی، بازیکنان، مسوولان فدراسیون، وزارتخانه، رسانه ها و همچنین حمایت و دعای خیر مردم عامل اصلی موفقیت تیم ملی در این بازی ها بوده است.
,
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران ما مرد میادین سخت هستند اظهار داشت: باور دارم ملی پوشان فوتبال کشورمان در سخت ترین شرایط افتخارات بزرگی را کسب کرده و خواهند کرد .
,
وی درخشش تیم ملی فوتبال جام جهانی روسیه را یادآور شد و افزود: تیم ملی کشورمان در این رویداد بزرگ ورزشی در برابر تیم های قدرتمندی مثل پرتغال، اسپانیا و مراکش با بازی های مثال زدنی خود توانستند بهترین کارنامه، در پنج دوره حضور در جام جهانی را از خود به جای بگذارند.
,
دکتر سلطانی فر در پایان ضمن قدرشناسی از تلاش ها و افتخارآفرینی های ملی پوشان کشورمان در رشته های والیبال و فوتبال در میادین بزرگ بین المللی، اظهار داشت: امیدوارم ملی پوشان فوتبال کشورمان نیز در دیدار با عراق با پیروزی از میدان خارج شده و اعضای تیم ملی والیبال نیز بتوانند پیروزی های ارزشمند خود را در لیگ ملتهای جهان استمرار دهند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه