اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد اعلام کرد

۹ هزار و ۷۷۰ یزدی واجد شرایط دریافت مسکن ملی/ پیشرفت ۱۰درصدی طرح‌های مسکن ملی در یزد

۹ هزار و ۷۷۰ یزدی واجد شرایط دریافت مسکن ملی/ پیشرفت ۱۰درصدی طرح‌های مسکن ملی در یزد
یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: ۹ هزار و ۷۷۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان طرح مسکن ملی در یزد واجد شرایط دریافت مسکن شناخته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، تعداد ثبت نام کنندگان مسکن ملی در استان یزد را 24 هزار و 241 نفر اعلام کرد و گفت: این افراد در سه مرحله ثبت نام کرده‌اند که از میان آنها، 9 هزار و 776 نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

یادگاری با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 9 هزار واحد در تمام شهرستان‌های یزد در طرح ملی مسکن در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: این پروژه‌ها در مراحل مختلف عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه و طراحی است و در آینده نزدیک به ثبت نام کنندگان تحویل داده می‌شود.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون 133 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در استان یزد اختصاص‌یافته است، افزود: پروژه ۴۰ واحدی بلوار شهید نواب صفوی اولین پروژه طرح اقدام ملی مسکن کشور است که به متقاضیان ثبت نامی در سامانه طرح اقدام ملی مسکن تحویل شده است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد پیشرفت فیزیکی طرح‌های مسکن ملی در استان را به صورت میانگین 10 درصد اعلام و اذعان داشت: برنامه‌ریزی که شده این واحدها طی دو سال از زمان شروع به ثبت نام کنندگان که واجد شرایط هستند، تحویل داده می‌شود.

,

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون 5 مرحله ثبت نام طرح مسکن ملی در کشور انجام گرفته است، افزود: پنجمین مرحله از ثبت نام طرح ملی مسکن در استان یزد از تاریخ 19 خرداد ماه آغاز و یک هفته ادامه دارد که تنها شهر یزد در این نوبت ثبت نام ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه