اخبار داغ

شهریاری در گفت‌وگو با دانا:

قرار بود ملاک تورم جیب مردم باشد/ آمار عملکرد دولت را باید از طرف های مذاکره کننده پرسید نه از سفره مردم!

قرار بود ملاک تورم جیب مردم باشد/ آمار عملکرد دولت را باید از طرف های مذاکره کننده پرسید نه از سفره مردم!
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برجام بهانه ای شد که ۸سال اقتصاد و معیشت مردم به گروگان گرفته شد و امروز در واپسین روزهای مسئولیت دولت باید آمار عملکرد دولت را از طرف های مذاکره کننده پرسید نه از جیب مردم!
[

«حسینعلی شهریاری»، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره نگفتن آمار و ارقام عملکردی دولت گفت: آقای رئیس جمهور با چه رویی از آمار عملکردی صحبت می کند، سرمایه مردم در بازار ارز و بورس از بین رفت این ناشی از عملکرد دولت بود؛ سفره مردم کوچک شد این ناشی از عملکرد دولت بود، عمر مردم در دو سال گذشته در صف های مرغ و گوشت و روغن سپری شد این هم از عملکرد دولت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه مگر آقای روحانی در گزارش های صد روزه خود نگفته بود که ملاک تورم جیب مردم است ادامه داد: چطور شده که امروز آقای روحانی اظهارات خود را فراموش کرده و به دنبال آمار و ارقام است تا نشان دهد ملاک عملکرد دولت آمار و ارقام است.

,

شهریاری با اشاره به اینکه عملکرد دولت اقتصاد کشور به گروگان گرفت ادامه داد: برجام بهانه ای شد که 8 سال اقتصاد و معیشت مردم به گروگان گرفته شد و امروز در واپسین روزهای مسئولیت دولت باید آمار عملکرد دولت را از طرف های مذاکره کننده پرسید نه از جیب مردم.

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متاسفانه دولت توجهی به وضع معیشت مردم نداشت و هنوز هم به فکر مردم نیست تاکید کرد: دولت همچنان دل در گرو برجام و مذاکرات دارد تا شاید در پایان مسئولیت خود چیزی از مذاکرات عایدش شود چطور می توان انتظار داشت که خبر از سفره مردم و تورمی که کمر کارگران را شکسته داشته باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه