اخبار داغ

به هافبکی مثل ربیع‌خواه در بحرین احتیاج داشتیم؛

ابراهیمی: شانس بزرگ تیم ملی فوتبال در تعدد لژیونرهاست/ برای پیروزی مقابل عراق به آمادگی روانی نیاز داریم

ابراهیمی: شانس بزرگ تیم ملی فوتبال در تعدد لژیونرهاست/ برای پیروزی مقابل عراق به آمادگی روانی نیاز داریم
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برتری و خوش‌شانسی ما نسبت به عراقی‌ها این است که لژیونر زیادی در ترکیب داریم و شاکلۀ تیم‌مان بر بازیکنانی بسته شده که در اروپا بازی می‌کنند.
[

ناصر ابراهیمی، بازیکن اسبق و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون شرایط ملی‌پوشان در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال کامبوج اظهار داشت: سابقۀ گل‌زنی بیش‌تر از ۱۰ و ۱۴ گل را هم به سایر تیم‌های آسیایی داشته‌ایم اما از تیم ملی کامبوج خوشم آمد. کامبوجی‌ها در تقابل با ما بی‌توجه به نتیجۀ بازی، باانگیزه و هیجان بازی‌شان را می‌کردند و راحت و روبه‌جلو به‌دنبال گل بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: تیم ملی فوتبال کامبوج البته حریف تمرینی خوبی برای اجرای ملاحظات سیستمی کادرفنی تیم ملی ما بود و باید از این دیدار تدارکاتی نهایت استفاده را می‌بردیم. کار به‌جایی رسیده که مجبوریم تمام ۴ بازی خود را با حداکثر امتیاز به اتمام برسانیم تا جواز حضور در مرحلۀ نهایی صادر شود.
,
 
,
ابراهیمی دربارۀ تقابل ایران و عراق در دیدار سه‌شنبه شب عنوان کرد: این‌که بگوئیم ما به هنگ‌کنگ ۳ گل زدیم اما عراق کم‌تر از این زده پس ما از عراقی‌ها قوی‌تریم، حرف درستی نیست. برتری و خوش‌شانسی ما نسبت به عراقی‌ها این است که لژیونر زیادی در تریکب داریم و شاکلۀ تیم‌مان بر بازیکنانی بسته شده که در اروپا بازی می‌کنند که این برای دراگان اسکوچیچ و کادرفنی ملی‌پوشان نعمتی‌ست.
,
 
,
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به بروز برخی ایرادات در ساختار سیستمی ملی‌پوشان طی دیدارهای اخیر بیان داشت: متأسفانه دفاع تیم ملی خیلی باز نشان داده و استحکام چندانی ندارد. صادق محرمی در راست و میلاد محمدی در چپ روی خط بازی می‌کنند و به امور هجومی توجه بیش‌تری دارند. از طرفی زوج قلب دفاعی تیم ملی هم باز بازی می‌کند و این برای ما دردسرساز خواهد بود.
,
 
,
ناصر ابراهیمی | اعتمادآنلاین
, ناصر ابراهیمی | اعتمادآنلاین,
 
,
وی هم‌چنین افزود: برای پر کردن این گَپ نیاز به یک هافبک دفاعی صرف داریم که فاز دفاعی را ۵ نفره و محکم کند. کادرفنی باید از بین سعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی برای تقابل با عراق زهردار و مبتنی بر ضدحمله یک انتخاب صحیح داشته باشد وگرنه کار دشوار خواهد شد. فکر می‌کنم حضور بازیکنی مثل محسن ربیع‌خواه که فقط در فاز دفاعی کار می‌کرد و کاری به حمله نداشت، در ترکیب و اردوی تیم ملی به‌کار می‌آمد.
,
 
,
بازیکن اسبق تیم‌های شاهین و تاج درمورد طلسم‌شکنی یوزهای سپیدپوش در منامه خاطرنشان کرد: ۲۲ سال از شکست دادن تیم ملی فوتبال بحرین در خاک خودش عاجز بودیم اما این نسل درخشان با اتکا به تجربه و انگیزه جوانی توانست کاری کند کارستان. این نتیجه ارزش زیادی داشت و فکر می‌کنم با این عقبه به شروطی بتوانیم عراق را هم شکست دهیم و مستقیماً راهی مرحلۀ نهایی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شویم.
,
 
,
ابراهیمی نهایتاً گفت: عراق همیشه گربه سیاه فوتبال ما بوده و بارها از موفقیت و حتی قهرمانی‌های ما جلوگیری کرده. کادرفنی تیم ملی باید علاوه بر حفظ آمادگی فنی ملی‌پوشان که فکر می‌کنم در بهترین فرم باشد، روی مسائل روحی-روانی هم کار کند تا این رقیب سرسخت را شکست بدهیم. عراق بیش‌تر اردوهایش را در اردن برگزار کرده و سرمربی اسلوونایی‌اش از متد ناگهانی خوبی برای مقابله با ایران استفاده خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه