اخبار داغ

از سوی فدراسیون فوتبال؛

یوزها پیش از تقابل با عراق شارژ مالی شدند/ واریز پاداش به حساب ملی‌پوشان فوتبال

یوزها پیش از تقابل با عراق شارژ مالی شدند/ واریز پاداش به حساب ملی‌پوشان فوتبال
پاداش پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال کامبوج به حسا ملی‌پوشان فوتبال کشورمان واریز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با دستور شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، پاداش پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کامبوج به حساب ملی پوشان واریز شد. ملی پوشان فوتبال کشورمان روز جمعه ۲۱ خردادماه توانستند این تیم را با نتیجه پر گل ده بر صفر شکست دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گفتنی‌ست طبق اطلاع برخی منابع، فدراسیون فوتبال برای هر پیروزی تیم ملی مقابل رقبا مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب کادرفنی و بازیکنان واریز کرده که البته به این پاداش‌ها رقمی از سوی وزارت ورزش‌وجوانان نیز اضافه شد. بدین ترتیب به جز پاداش فدراسیون برای هر مسابقه، وزارت ورزش برای هر ۲ دیدار مهم مقابل بحرین و عراق رقمی معادل ۷۰ میلیون تومان برای هر بازیکن را در نظر گرفته که با احتساب پاداش فدراسیون، هر بازیکن و کادرفنی برای بازی با بحرین و عراق یکصد میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد. در صورت صعود تیم ملی به مرحله بعد نیز پاداشی کلی برای ملی‌پوشان حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده به آنها پرداخت خواهد شد.

,
تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار خود از سری رقابت‌های انتخابی جام جهانی روز سه شنبه ۲۵ خردادماه از ساعت ۲۱ به وقت تهران به مصاف عراق می رود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه