اخبار داغ

گابریل پین خیلی وقت است که برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده

مصطفوی: مجیدی قوی ایستاده؛ مشکلات بی‌ارتباط با خوب کار کردن او نیست/ برای قهرمانی در جام حذفی قرعه فرقی نمی کند

مصطفوی: مجیدی قوی ایستاده؛ مشکلات بی‌ارتباط با خوب کار کردن او نیست/ برای قهرمانی در جام حذفی قرعه فرقی نمی کند
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: گابریل پین خیلی وقت است که برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده، حالا چرا شرایط حضور او فراهم نمی‌شود در جریان نیستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح مصطفوی مربی استقلال پس از قرعه‌کشی جام‌حذفی و مشخص شدن قرعه استقلال که باید با پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی این جام بازی کند، اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را ببرد و فرقی هم ندارد. سال گذشته با دو تیم سخت لیگ برتری بازی کردیم حالا هم با پرسپولیس بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم که در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه استقلال شرایط خوبی ندارد و چه زمانی این شرایط درست می‌شوند عنوان کرد: ان‌شاالله  درست می‌شود. این سوال را باید از نصرالله عبداللهی بپرسید.

,

مربی تیم استقلال در خصوص زمان حضور گابریل پین مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی گفت: گابریل خیلی وقت است که برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده، حالا چرا شرایط حضور او فراهم نمی‌شود در جریان نیستم. ما به امید زنده‌ایم. امیدواریم شرایط طوری پیش برود که در شرایط مساوی با سایر تیم‌ها رقابت کنیم.

,

مصطفوی در پاسخ به این سوال که هواداران نگران هستند فرهاد مجیدی بازهم کار را در استقلال نیمه تمام رها کند و استعفا بدهد، اظهار داشت: نه، فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. مجیدی قوی ایستاده و حدس من این است که یکسری از این مشکلاتی که ایجاد می‌شوند، بی‌ارتباط با جدی بودن و خوب کار کردن فرهاد مجیدی نیست.

,

وی در مورد بازی دوستانه استقلال و پیکان گفت: باید از مجموعه پیکان، مهدی تارتار و علی‌اصغر مدیرروستا تشکر کنم که میزبانی خوبی را از ما انجام دادند. ما زمینی نداریم که در آن بازی دوستانه برگزار کنیم. پیکان لطف کرد و یک بازی خوب تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم هر دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند اما به مرور در این بازی هر دو شرایط بهتری پیدا کردند و از نظر تاکتیکی و بدنی به آنچه می‌خواستند رسیدند.

,

مصطفوی در پاسخ به این سوال که آیا لغو بازی دوستانه با صنعت نفت آبادان به خاطر مشکل زمین بود، عنوان کرد: نه، با مسؤولین آنها هماهنگی کردیم قرار بود این بازی انجام شود اما ظاهراً‌ مصدومانی داشتند که اگر تعداد آنها بیشتر می‌شد برای بازی‌های لیگ به مشکل می‌خورند و به همین خاطر عذرخواهی کردند. قرار بود با این تیم در زمینی که تمرین می کنند بازی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه