اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد:

ایران اسلامی امن‌ترین و آزادترین کشور در سطح جهان/ دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند

ایران اسلامی امن‌ترین و آزادترین کشور در سطح جهان/ دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند
سردار کشکولی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امن‌ترین و آزادترین کشور در سطح جهان است، گفت: دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در نشست بصیرتی سران ایلات و عشایر الیگودرز با اشاره به اهمیت مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: مردم در دوران پهلوی هیچ‌گونه سهمی در تعیین حاکمیت نداشته و انتخاب و عزل بدون نظر یا رای مردم صورت می‌گرفت و حتی آمریکایی‌ها بدون اطلاع محمدرضا شاه در جنگ علیه کشور ویتنام از ۳۵ هواپیمای جنگی که متعلق به ایران بود استفاده نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: دشمنان در آن دوران بر کشور مسلط بوده و از همه امکانات و ظرفیت‌ها در جهت اهداف خود بهره می‌بردند و مردم با شرکت در راهپیمایی‌ها به عنوان اولین مشارکت به مقابله با دشمنان پرداختند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: امام خمینی(ره) مردم را از ظلمت به سمت نورانیت رساند و با بیان اینکه میزان رأی ملت است مردم را در سرنوشت خود سهیم و حاکم کرد، هنر اصلی ولایت‌فقیه این است که اداره کشور را از مستکبرین به مردم واگذار نماید، امامین انقلاب اسلامی خود را خادم مردم دانسته و صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند.

,

وی به نقش مردم در طول تاریخ انقلاب اشاره و تصریح کرد: اگر سپاه و ارتش بدون اتکا به مردم قصد داشتند در جنگ تحمیلی به پیروزی برسند بدون شک جنگ تا هم‌اکنون ادامه پیدا می‌کرد، مردم با تقدیم ۲۶۰ هزار شهید از انقلاب اسلامی محافظت نمودند، ملت عزیز در همه صحنه‌ها و بحران‌ها پای انقلاب و آرمان‌های نظام بوده‌اند و امروز ایران اسلامی امن ترین، آزادترین و مردمی‌ترین کشور در سطح جهان است و همه دشمنان از حضور همیشه درصحنه مردم ترس داشته‌اند.

,

سردار کشکولی بیان کرد: بیکاری و مشکلات اقتصادی نباید مانعی برای شرکت ما در انتخابات و انجام وظیفه شرعی و قانونی شود چراکه دشمنان در جنگ اقتصادی با اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها و جنگ روانی به دنبال دو هدف خود هستند، هدف اول عدم حضور مردم در انتخابات و هدف دوم تخریب کاندیدایی که ولایت مدار است و از همه امکانات و ظرفیت‌ها در جهت اجرای توطئه‌های شوم خود استفاده می‌کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: همه ما باید حضور حداکثری در انتخابات را جدی بگیریم و از این حق انتخاب خود استفاده نموده و در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر آگاهانه انتخاب کنیم.

,

وی به ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: ولایتمداری اولین و مهم‌ترین ویژگی برای انتخاب فرد اصلح است؛ مردمی بودن، فعالیت‌ها و سوابق انقلابی موثر از دیگر ویژگی انتخاب فرد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است و برای آخرین ویژگی نیز باید از فرمول امام خمینی(ره) استفاده کرد، هر جا دشمنان بر علیه هر مسئول یا کاندیدایی توهین و تخریب می‌کنند باید از آن فرد حمایت کرد و هر زمان از فردی یا کاندیدای تمجید و تعریف می‌کنند باید از آن فرد حمایت نکنیم چراکه دشمنان هیچ‌گاه خیرخواه ما نبوده و نیستند.

,

سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز در این مراسم مشارکت مردم در انتخابات را پشتوانه‌های اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: آنچه امروز اهمیت ویژه دارد زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در این رویداد سرنوشت‌ساز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه