اخبار داغ

آماده باش کمیته مچ اندازی به ورزشکاران برای تیرماه؛

مچ اندازی قهرمانی کشور| تهران و کردستان میزبان مسابقات شدند/ انتخابی تیم ملی برای قهرمانی آسیا و جهان

مچ اندازی قهرمانی کشور| تهران و کردستان میزبان مسابقات شدند/ انتخابی تیم ملی برای قهرمانی آسیا و جهان
مسابقات انتخابی تیم ملی مچ اندازی در دو بخش آقایان و بانوان در دهه آخر تیرماه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عزت رجبلو، رییس کمیته مچ اندازی و چند تن دیگر از مسئولان این کمیته امروز با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در اولین نشست تخصصی کمیته مچ اندازی در سال 1400 برنامه های این کمیته در سال جاری بررسی و در نهایت مقرر شد مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان 21 تا 25 تیرماه به میزبانی استان کردستان و شهر سنندج برگزار شود.
,
 
,
همچنین درباره مسابقات قهرمانی کشور بانوان نیز تصمیم گیری به عمل آمد که این رقابت ها از 22 تا 25 تیرماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
,
 
,
طبق تصمیم به عمل آمده، مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان، انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی به حساب می آید. بنابراین نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور با نظر کمیته فنی جهت حضور در اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی دعوت خواهند شد.
,
 
,
مسابقات قهرمانی آسیا 19 تا 26 مردادماه در شهر آلماتی قزاقستان و رقابت های جهانی هفته آخر شهریورماه به میزبانی گرجستان برگزار می شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه