اخبار داغ

چند خبر از تورنمنت فوتبال جوانان دختران کافا؛ از برگزاری تمرین تا جلسه تئوری

فروزنده: برای شکست افغانستان به میدان می رویم/ دیدار: تیم ایران شخصیت قهرمانی را دارد

فروزنده: برای شکست افغانستان به میدان می رویم/ دیدار: تیم ایران شخصیت قهرمانی را دارد
در آستانه بازی تیم جوانان دختران ایران برابر افغانستان بازیکنان ایران صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه بازی تیم جوانان دختران برابر افغانستان در تورنمنت کافا در تاجیکستان چند بازیکن تیم ایران صحبت کردند. تمرین تیم جوانان دختران و جلسه تئوری نیز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
*فروزنده: برای شکست افغانستان به میدان می رویم
, *فروزنده: برای شکست افغانستان به میدان می رویم,
هستی فروزنده، هافبک وسط تیم فوتبال جوانان دختران اظهار داشت: پس از دوسال تعطیلی، خوشحالم که بازهم با پوشیدن لباس تیم ملی، می‌توانم برای به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورم سهمی داشته باشم. در اولین گام توانستیم کشور میزبان را از پیش رو برداشته و در گام بعدی آماده رقابت با افغانستان هستیم.
,
وی در خصوص دیدار برابر افغانستان گفت: این تیم در برابر تاجیکستان بسیار عالی بازی کرد و پس از شکست سنگین مقابل ازبکستان، اصلا انتظار  برد را از این تیم نداشتیم.
,
وی ادامه داد: برای بازی مقابل افغانستان آماده هستیم و برنامه های تاکتیکی مدنظر کادر فنی را برای رویارویی با این تیم پرانگیزه اجرا می کنیم. ما برای شکست افغانستان به میدان می رویم و با پیروزی برابر این تیم، یک گام دیگر به جام قهرمانی نزدیک می شویم.
,
 
,
*دیدار: تیم ایران شخصیت قهرمانی را دارد
, *دیدار: تیم ایران شخصیت قهرمانی را دارد,
سارا دیدار، هافبک راست تیم فوتبال جوانان دختران در خصوص دیدار مقابل تاجیکستان گفت: بازی قابل قبولی بود. پیش بینی کرده بودیم که این بازی را ببریم. پاس گلی که به فاطمه شبان در دقیقه یک دادم باعث شد اولین گل ایران به ثمر رسید و خوشبختانه دو گل دیگر وارد دروازه تاجیک شد تا پیروز میدان شویم. بازیکنان مو به مو برنامه های تاکتیکی کادر را در زمین مسابقه پیاده کردند.
,
وی درباره دیدار برابر افغانستان ادامه داد: از بازیکنان افغانستان شناختی ندارم. بدون شک کادر فنی دیدار این تیم برابر ازبکستان را آنالیز خواهد کرد و نکات مختلفی را در این خصوص به ما خواهد گفت.
,
دیدار افزود: تیم فوتبال جوانان دختران این پتانسل را در تیم خود می بیند که قهرمان شود. در واقع با اجرای یک بازی خوب می توان مسابقه به مسابقه پیروز شد و به هدفمان برسیم.
,
وی در پایان در خصوص اینکه افغانستان برابر تاجیکستان یک بر صفر برده اما مقابل ازبکستان 11 گل خورده است، گفت: فوتبال غیر قابل پیش بینی است. نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. قطعا یک تیم همدل با کادر فنی بسیار عالی داریم می‌توانیم بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و امیدوارم که همه بازیها را به خوبی پشت سر بگذاریم و با جام به ایران برگردیم.
,
 
,
*عرفانی: دیگر نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت
, *عرفانی: دیگر نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت,
زهره عرفانی، هافبک چپ تیم فوتبال جوانان دختران درباره دیدار مقابل تاجیکستان گفت: بعد از مدتها در تورنمنت بین المللی شرکت کردیم. اولین دیدار ما با تیم میزبان بود و تیم تاجیکستان از شرایط میزبانی خود به خوبی استفاده کرد اما ما با اجرای برنامه های تاکتیکی کادر فنی توانستیم سه گل به ثمر برسانیم و پیروز شویم و من خیلی خوشحالم که توانستم طبق برنامه های کادر فنی پیش روم و با شروع نیمه دوم درست در دقیقه 46 (دقیقه یک نیمه دوم) گل دوم ایران را به ثمر برسانم.
,
وی درباره شناخت از حریفان در دیدارهای پیش رو در این تورنمنت گفت: همه حریفان برای ما جدی هستند. دیگر نمی توان تیمی را دست کم گرفت. باید با همه توان در برابر تیم ها حاضر شویم و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.تیم افغانستان هم در بازی شب گذشته خود برابر تیم میزبان با یک گل پیروز شدو این در حالی است که در دیدار اول خود برابر ازبکستان 11 گل دریافت کرد. تمام بازیها برای ما جدی است.
,
وی در پایان گفت: حضور در این تورنمنت اولین تجربه من است و بسیار خوشحالم که برای کشورم افتخار آفرین بودم و گل به ثمر رساندم. تیم ایران به تنها چیزی که فکر می کند قهرمانی است و برای به دست آوردن این عنوان می جنگیم.
,
 
,
*نشست تئوری کادر فنی  برای بازیکنان تیم فوتبال جوانان دختران
, *نشست تئوری کادر فنی  برای بازیکنان تیم فوتبال جوانان دختران,
کادر فنی تیم فوتبال جوانان دختران قبل از بازی با افغانستان نشست تئوری برگزار کرد.
,
اعضای تیم فوتبال دختران ایران امروز و پس از صرف صبحانه در کلاس تئوری کادر فنی تیم ملی حضور یافتند.
,
مریم آزمون، سرمربی تیم به همراه مریم جهان نجاتی در این کلاس نکات مدنظر خود را تشریح کرد.
,
همچنین دیدار تیم ایران برابر تاجیکستان به نمایش گذاشته شد که کادر فنی نقاط ضعف و قوت بازیکنان را مرور کرده و موارد مختلفی را در جهت رفع نقاط ضعف اعلام کردند.
,
تیم فوتبال جوانان دختران ایران فردا دوشنبه 24 خرداد ماه از ساعت 18 به وقت محلی و ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف تیم افغانستان می‌رود.
,
 
,
*برگزاری تمرین ملی پوشان جوان پیش از دیدار برابر افغانستان
, *برگزاری تمرین ملی پوشان جوان پیش از دیدار برابر افغانستان,
تمرین تیم فوتبال جوانان دختران پیش از دیدار مقابل تیم افغانستان به پایان رسید.
,
تمرین تیم فوتبال جوانان دختران از ساعت 19:00 یکشنبه( 23 خرداد ماه) در زمین اصلی ورزشگاه شهر دوشنبه برگزار شد.
,
 ملی پوشان پس از نرم دوی و انجام حرکات کششی زیر نظر کادر فنی تمرین حفظ توپ انجام دادند.
,
سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و به مرور کارهای تاکتیکی که بخش دیگری از تمرین بود، پرداختند.
,
دروازه‌بانان نیز به طور جداگانه تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند.
,
این تمرین به مدت یک ساعت برگزار شد.
,
تیم فوتبال جوانان دختران روز دوشنبه 24 خردادماه ساعت 18 به وقت محلی و ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف تیم افغانستان می‌رود.
,
 
,
*برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان
, *برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان,
تمرین تیم فوتبال نوجوانان دختران زیر نظر کادر فنی در حالی برگزار شد که بازیکنان تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را در این تمرین طبق اعلام سرمربی برگزار کردند.
,
تمرینات تیم فوتبال نوجوانان دختران صبح امروز در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال برگزار شد که شاگردان شادی مهینی، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را در این تمرین برگزار کردند.
,
ملی پوشان پس از نرم دوی، گرم کردن و انجام حرکات کششی، به دو گروه تقسیم شده و فعالیتهای مدنظر کادر فنی را اجرا کردند. 26 بازیکن نیز زیر نظر مهینی تمرینات نوبت صبح خود را برگزار کردند.
,
تمرینات تیم فوتبال نوجوانان دختران در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مرکز ملی فوتبال پیگیری می شود و دختران تا روز شنبه 29 خردادماه در اردوی فوق حضور دارند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه