اخبار داغ

وعدۀ پاداش دلاری بدون حقوق؛

بحران در اردوگاه عراق پیش از تقابل با یوزهای ایرانی/ کاتانچ پولش را می‌خواهد!

بحران در اردوگاه عراق پیش از تقابل با یوزهای ایرانی/ کاتانچ پولش را می‌خواهد!
در آستانۀ رویارویی شیرهای بین‌النهرین و یوزهای سپیدپوش، اردوگاه تیم ملی فوتبال عراق با بحران مالی بزرگی مواجه شده.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کشورهای عراق و ایران علاوه بر امتیاز همسایگی و دارا بودن بالاترین خط مرزی خاکی مشترک با یک‌دیگر، از شباهت‌های زیادی در ساختار مدیریت ورزش نیز برخوردارند که این موضوع در آستانۀ تقابل حساس سه‌شنبه شب بین تیم‌های ملی فوتبال دو کشور بیش از پیش به چشم می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در شرایطی که فوتبال ملی ایران پس از مواجهه با بحران خودساختۀ مارک ویلموتس و برخورد به سد سؤمدیریت سیستماتیک شکلی مانند خودرویی تصادفی به خود گرفته و برای صعود به مرحلۀ نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در سخت‌ترین حالات قرار دارد، عراقی‌ها هم به‌عنوان رقیب اصلی یوزهای سپیدپوش چندان در ساحل آرامش به‌سر نمی‌برند.
,
 
,
همان‌گونه که مشکلات مالی در جای‌جای فوتبال خاورمیانه وجود دارد، فدراسیون فوتبال عراق نیز از پرداخت دستمزد سرمربی تاکتیسین و موفق خود یعنی سرچکو کاتانچ طی ۶ ماه اخیر عاجز مانده و کاسۀ چه‌کنم را در دست گرفته. بروز این بحران مالی و اقتصادی پیش از رویارویی شیرهای سبزوسپیدپوش بین‌النهرین با ملی‌پوشان فوتبال ایران اکنون باعث تضعیف قوای روحی و روانی عراقی‌ها شده و پای مقامات بلندپایۀ سیاسی را نیز به فوتبال این کشور باز کرده.
,
 
,
سرچکو کاتانچ که پیش از بروز پاندمی کووید-۱۹ در جهان بارها فدراسیون فوتبال عراق را تهدید به فسخ قراردادش کرده بود و حتی پس از پیروزی حساس مقابل تیم ملی فوتبال ایران در دور رفت رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ نیز از پاداش مناسبی بهره‌مند نشده بود، حالا هم مدت‌هاست از حق و حقوق خود بی‌نصیب مانده و این در شرایطی‌ست که مقامات عراقی وعدۀ دلاری پاداش را به ملی‌پوشان فوتبال این کشور داده‌اند.
,
 
,
معاون هیأت‌ عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق از پرداخت پاداش ۱۰۰۰ دلاری به ملی‌پوشان و کادرفنی تیم ملی فوتبال عراق درصورت کسب پیروزی حیثیتی مقابل یوزهای ملی‌پوش ایرانی خبر داده بود و این موضوع در حالی پدید آمده که مبلغ فوق چندان چشم‌گیر به‌نظر نمی‌رسد. اخیراً نیز وزیر ورزش عراق در اردوی ملی‌پوشان این کشور در بحرین حاضر شده بود تا امید و انگیزۀ بازیکنان را افزایش دهد.
,
 
,
حالا و در کم‌تر از یک روز مانده به آغاز دیدار حساس عراقی‌ها با ملی‌پوشان کشورمان، اردوی سبزوسپیدهای بین‌النهرین با بحرانی مواجه شده که می‌‎تواند به نقطۀ امیدی برای طلسم‌شکنی ملی‌پوشان فوتبال ایران در منامه گرم و شرجی بدل شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه