اخبار داغ

به‌مظور افزایش روحیۀ ورزشکاران در توکیو؛

دعوت فدراسیون کشتی از مفاخر کشتی کشور برای حضور در اردوی تیم‌های المپیکی/ «دبیر» به «خادم» نامه فرستاد!

دعوت فدراسیون کشتی از مفاخر کشتی کشور برای حضور در اردوی تیم‌های المپیکی/ «دبیر» به «خادم» نامه فرستاد!
فدراسیون کشتی از جمعی از قهرمانان المپیک و جهان به‌عنوان مفاخر کشتی ایران دعوت کرد تا با حضور خود در اردوهای تیم های ملی موجب افزایش روحیه و انگیزه ملی پوشان در آستانه ی حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به زمان اندک باقی مانده تا المپیک ۲۰۲۱ توکیو بعنوان بزرگترین رویداد ورزشی جهان، فدراسیون کشتی از جمعی قهرمانان المپیک و جهان بعنوان مفاخر کشتی ایران دعوت کرد تا با حضور در خانه ی کشتی شهید مصطفی صدرزاده، در صورت تمایل ضمن انتقال تجربیات ارزنده خود به ملی پوشان، موجب افزایش روحیه و انگیزه آن ها به منظور حضور قدرتمند در این میدان مهم باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فدراسیون کشتی امیدوار است حضور این قهرمانان کشتی ایران و جهان در محل اردوهای تیم های ملی کشتی، منشأ خیر و برکت بوده و در نهایت شاهد درخشش و افتخارآفرینی مجدد جوانان ایرانی در عرصه المپیک و اهتزاز پرچم مقدس ایران و طنین انداز شدن سرود کشورمان در این آوردگاه مهم جهانی باشد.
,
 
,
محمدابراهیم سیف پور، ابراهیم جوادی، منصور برزگر، امیررضا خادم، رسول خادم، عباس جدیدی، محمدحسن محبی، عسگری محمدیان، مجید ترکان، علیرضا حیدری، علیرضا رضایی، اکبر فلاح، بهروز یاری، مجید خدایی، سید مراد محمدی، کمیل قاسمی، احسان لشگری و ... از قهرمانانی هستند که از ایشان برای حضور در اردوهای تیم های ملی دعوت شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه