اخبار داغ

باید فقط روی عملکرد تیمی خودمان تمرکز کنیم؛

مهدوی: بازی با عراق از همه‌نظر متفاوت خواهد بود/ تیم ملی مقتدرانه نتیجۀ دل‌خواه خود را رقم خواهد زد

مهدوی: بازی با عراق از همه‌نظر متفاوت خواهد بود/ تیم ملی مقتدرانه نتیجۀ دل‌خواه خود را رقم خواهد زد
ملی‌پوش پیشین فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی با اقتدار کامل در زمین حاضر می‌شود و نتیجه دلخواه خود را رقم می‌زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا مهدوی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: خوشبختانه پس از برگزاری اردوی تیم ملی در کیش و پیگیری تمرینات در بحرین، روز به روز شرایط بازیکنان در حال بهتر شدن است و از عملکرد بازیکنان در هر بازی می‌توان این موضوع را متوجه شد. بازی اول مقابل هنگ کنگ، کادرفنی از آن به عنوان فرصتی جهت ایجاد هماهنگی میان بازیکنان استفاده کرد. در بازی دوم مقابل بحرین دیدیم که عملکرد تیم بسیار بهتر از بازی اول شد که حاصل انجام همان بازی اول بود. به خصوص در نیمه دوم که برتری محسوسی مقابل حریف داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
لژیونر اسبق فوتبال کشورمان با اشاره به تفاوت‌ بازی مقابل عراق در مقایسه با سه بازی قبلی، عنوان کرد: مقابل کامبوج نیز بازیکنان با اعتماد به نفس کامل، گلزنی را تمرین کردند و آماده نمایش پرقدرت مقابل عراق شدند. به نظرم بازی با عراق متفاوت از دیگر بازی‌هایمان خواهد بود. عراق جنگنده است و پیش از این بارها ثابت کرده که حتی در سخت ترین شرایط ورزشی و اجتماعی خود، عملکرد خوب و پر انگیزه‌ای دارد.
,
 
,
"تیم ملی با اقتدار کامل در زمین حاضر می‌شود و نتیجه دلخواه خود را رقم می‌زند" مهدوی ضمن تاکید بر این موضوع بیان داشت: بازیکنان بسیار آماده‌ای داریم و به نظرم باید فقط روی عملکرد تیمی خودمان تمرکز کنیم. همه چیز به عملکرد خودمان بستگی دارد. با همبستگی و انرژی مضاعفی که بازیکنان از خود نشان دادند، مطمئنم که پیروزی دلچسبی کسب خواهند کرد. اما باید در کل ۹۰ دقیقه مسابقه کاملا هوشیار باشیم. عراق در برخی از دقایق بسیار زیرکانه عمل می‌کند، پس باید بازی را تا سوت پایان مدیریت کنیم.
,
 
,
ملی‌پوش اسبق ایران در پایان گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کاملی از صبحت‌هایم داشته باشم، تردیدی نسبت به توانایی بازیکنان و ظرفیت بسیار بالاتر آنها نسبت به بازیکنان عراق وجود ندارد، اما باید بسیار دقیق عمل کنیم و اسیر غفلت و یا حواشی احتمالی نشویم. در این صورت با اقتدار کامل پیروز مسابقه خواهیم شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه