اخبار داغ

رقابت‌های لیگ برتر تنیس‌روی‌میز پایاپای دنبال شد؛

عالمیان: از استعدادهای تنیس‌روی‌میز ایران حمایت نمی‌شود/ کسب مدال در المپیک توکیو دور از ذهن نیست

عالمیان: از استعدادهای تنیس‌روی‌میز ایران حمایت نمی‌شود/ کسب مدال در المپیک توکیو دور از ذهن نیست
المپین ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز کشورمان گفت: کسب مدال در المپیک، دور از ذهن و دسترس نیست، ولی بستگی به موارد زیادی دارد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیما عالمیان، بازیکن تیم تنیس‌‎روی‌میز فراسنج که به عنوان قهرمانی در لیگ برتر نیز رسید، درباره مسابقات امسال اظهار داشت: تیم فراسنج برای نخستین بار به عنوان قهرمانی لیگ رسید. همه دیدارهای لیگ، پایاپای برگزار شد و ما نتوانستیم هیچ تیمی را ۶ بر صفر ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد حضور در المپیک عنوان کرد: نمی‌توان برای المپیک، قولی داد. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا حداقل دل مردم را شاد کنم. دو اردوی تدارکاتی در سوئد و مجارستان پیش رو داریم که تلاش می‌کنم با تمرینات عالی و آمادگی کامل راهی المپیک شوم. کسب مدال در المپیک، دور از ذهن و دسترس نیست، ولی بستگی به خیلی موارد از جمله قرعه و شرایط ورزشکار در روز مسابقه دارد.
,
 
,
وی در مورد آینده تنیس روی میز ایران بیان داشت: باید از استعدادها حمایت شود، ولی متأسفانه این کار اجرا نمی‌شود. من زمانی که به‌عنوان استعداد،‌ معرفی شدم، روزانه ۱۰ ساعت تمرین می‌کردم. من پنج سال به همین صورت تمرین کردم تا به سطح فعلی رسیدم. باید با استعدادهای این رشته به صورت آکادمیک کار شود.
,
 
,
المپین تنیس روی میز ایران نهایتاً درباره عدم حضور برادرش نوشاد در المپیک نیز گفت:‌ قوانین مسابقات انتخابی تغییر کرده است و برای نخستین بار تعداد خانم‌ها (۷۰) در المپیک بیشتر از مردان (۶۵) است. اگر این روند اجرا نمی‌شد، نوشاد هم سهمیه المپیک می‌گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه