اخبار داغ

رأی اولی‌های کرمانی از علت حضور می‌گویند؛

حضور در انتخابات را وظیفه شرعی می‌دانم/ رئیس جمهور دولت سیزدهم به معیشت و اشتغال مردم توجه کند

حضور در انتخابات را وظیفه شرعی می‌دانم/ رئیس جمهور دولت سیزدهم به معیشت و اشتغال مردم توجه کند
چند تن از رأی اولی های کرمانی تأکید کردند: از رئیس جمهور دولت آینده می خواهم که به معیشت مردم توجه کند و به مقوله اشتغال، مسکن جوانان و به آینده مردم سرزمین اهمیت دهد و به گونه ای عمل کند که هر روز موجب پیشرفت کشور شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز تریبون آزاد رأی اولی های کرمانی با حضور چند تن از دانش آموزان به همت سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در قالب پویش مشارکت همگانی در ملک سلیمانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رقیه قابلی از جمله دانش آموزان رأی اولی است که در رشته فتوگرافیک تحصیل می کند، گفت: در انتخابات شرکت می کنم چرا که این مسئله از خطیرترین مسائل در تعیین سرنوشت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ بنابراین به عشق ولایت فقیه مقام معظم رهبری در این عرصه شرکت خواهم کرد.

,

به عشق رهبرم در انتخابات شرکت می کنم

, به عشق رهبرم در انتخابات شرکت می کنم, به عشق رهبرم در انتخابات شرکت می کنم,

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب خود را بر اساس شاخصه های بیان شده توسط رهبر فرزانه انقلاب انتخاب خواهم کرد، اظهار کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم حق الناس را رعایت و مشکلات مردم را مرتفع کند؛ کسی پا به عرصه بگذارد که بتواند وعده های خود را اجرایی کند.

,

قابلی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور دولت آینده مدیر و مدبر باشد و فردی نباشد که کشور را به دست بیگانگان دهد و به توان داخلی اعتقاد داشته باشد.

,

آیدا دلاری از دیگر رأی اولی های کرمانی با اشاره به آیه ۱۱ سوره رعد بیان کرد: در شرایط کنونی که در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم، حضور در این امر خطیر حق و وظیفه ماست که در پای صندوق های رأی حاضر شویم و فردی را که می دانیم می تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد را انتخاب کنیم تا در سرنوشت کشور خود سهیم باشیم.

,

وی با بیان اینکه انتخاب خود را بر اساس شاخصه های انتخاب اصلح مقام معظم رهبری انجام خواهم داد، تصریح کرد: فردی را انتخاب می کنم که بتواند اشتغال و مشکلات معیشتی مردم و جوانان را برطرف کند.

,

رئیس جمهور دولت سیزدهم به معیشت و اشتغال مردم توجه کند

, رئیس جمهور دولت سیزدهم به معیشت و اشتغال مردم توجه کند, رئیس جمهور دولت سیزدهم به معیشت و اشتغال مردم توجه کند,

دلاری عنوان کرد: توصیه ام به آحاد ملت ایران و جوانان این است که در انتخابات شرکت کنیم و بنا به فرموده رهبر حکیم انقلاب شرکت در این امر جهاد عمومی است؛ بنابراین به فردی رأی دهیم که می تواند کشور را به بهترین نحو ممکن اداره کند.

,

ریحانه فیروزی در این باره با تأکید بر اینکه به امر ولی فقیه خود در انتخابات شرکت خواهم کرد، گفت: شرکت در این امر خطیر حق هر ایرانی است که در سرنوشت خود تأثیر گذار باشد.

,

این رأی اولی کرمانی در خصوص مطالبات خود از رئیس جمهور دولت سیزدهم اظهار کرد: از رئیس جمهور دولت آینده می خواهم که به  معیشت مردم توجه کند و به مقوله اشتغال، مسکن جوانان و به آینده مردم سرزمین اهمیت دهد و به گونه ای عمل کند که هر روز موجب پیشرفت کشور شود.

,

حضور در انتخابات را وظیفه شرعی می دانم

, حضور در انتخابات را وظیفه شرعی می دانم, حضور در انتخابات را وظیفه شرعی می دانم,

ملیکا عباسی با بیان اینکه به عنوان یک رأی اولی حضور در انتخابات را وظیفه شرعی خود می دانم، ابراز کرد: در این امر خطیر شرکت می کنم تا بتوانم آینده خوبی را برای کشور و آیندگان سرزمین خود رقم بزنم؛ چرا که ما می توانیم با هر یک از آرا خود آینده ای را برای آیندگان رقم بزنیم.

,

این رأی اولی کرمانی ادامه داد: با توجه به اینکه کشورمان با مشکلات متعددی رو به رو است؛ بنابراین رئیس جمهوری باید روی کار آید که با کارآمدی بتواند مسائل کشور را مرتفع کند؛ این فرد باید همانند پدری که برای فرزند خود برنامه دارد اقدام کند تا کشور به رشد و کمال برسد.

,

وی عنوان کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم به مشکلات جوانان توجه کند، با توجه به اینکه بسیاری از خانواده در شرایط مناسب اقتصادی قرار ندارند این مسئله را مد نظر قرار دهد تا خانواده ای شرمنده فرزندان خود نباشد.

,

شورای شهر توان خود را برای کرمانی آباد به کار گیرد

, شورای شهر توان خود را برای کرمانی آباد به کار گیرد, شورای شهر توان خود را برای کرمانی آباد به کار گیرد,

عباسی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اعضای منتخب شورای شهر کرمان باید تمام توان خود را برای داشتن شهری آباد بگذارند چرا که استان کرمان به عنوان وسیع ترین استان کشور است و به دلیل مزار شریف سپهبد شهید سلیمانی مورد توجه ایرانیان و جهانیان است؛ بنابراین باید استان وبه ویژه شهر کرمان را به سمت آبادانی سوق دهند.

,

این رأی اولی کرمانی خطاب به آحاد ملت ایران تأکید کرد: مردم ایران با حضور خود نگذارند کشورهای استکبار ستیز گمان گنند که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پشت انقلاب خود را خالی کرده است؛ چرا که ما برای انقلاب شهیدان زیادی را داده ایم؛ بنابراین باید پای صندوقه های رأی حضور پیدا کنیم تا آینده کشورمان را رقم بزنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: فردی که به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم بر سر کار می آید مردمی و استکبار ستیز باشد، فردی باشد که انتقام خون سپهبد شهید حاج قاسم را بگیرد و با فکر و تدبیر برنامه های خود را اجرایی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه