اخبار داغ

کمیته پزشکی هاشمی را ویزیت و تایید کرد

بیرانوند: هاشمی و داوودی شانس های اصلی مدال در المپیک هستند/ برای کسب سهمیه مرادی و رستمی تمامی تلاش خود را انجام دادیم

بیرانوند: هاشمی و داوودی شانس های اصلی مدال در المپیک هستند/ برای کسب سهمیه مرادی و رستمی تمامی تلاش خود را انجام دادیم
دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: علی داوودی و علی هاشمی دو مدعی کسب مدال در رقابت های وزنه برداری المپیک توکیو هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص انتخاب وزنه برداران المپیکی برای المپیک اظهار داشت: ما خیلی تلاش کردیم که ورزشکاران آماده و کسانی که گرفتن مدال طلا برای آنان قطعی است را اعزام کنیم. کیانوش رستمی و سهراب مرادی هم تمام تلاش خود را در مسابقات کسب سهمیه کردند و از طرف دیگر علی هاشمی و علی داوودی هم در تمام گزینش هایی که برنامه ریزی شده بود، شرکت کردند و وزنه های خوبی هم زدند و جزو ۸ نفر اول جهان شدند. فدراسیون تمام کارهایی که لازم بود از برگزاری اردو و بحث اعزام ها را انجام داد اما متاسفانه نتیجه خروجی که برای بعضی از این نفرات برنامه ریزی کرده بودیم، محقق نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بیرانوند با اشاره به انتخاب علی هاشمی در دسته 109 کیلوگرم تاکید کرد: علی هاشمی در اردوی اهواز که در بهمن ماه بود، حضور داشت و وزنه های خیلی خوبی حتی تا ۱۸۵ به صورت یک ضرب و تا ۲۲۵ به صورت دو ضرب هم زد. بعد از اردوی اهواز نیمه اول اسفند اردو تعطیل و از ۱۵ اسفند به بعد مجدد شروع کردیم که تقریبا تا یک ماه و نیم در اردو حاضر نشد. اما ما قبل از اینکه او را انتخاب نماییم، کمیته پزشکی هاشمی را ویزیت کرد و بحث آسیب دیدگی های او را تایید و گفتند که نیاز به عمل خاصی ندارد و می تواند تمرینات فشرده خود را در اردوی تیم‌ ملی شروع نماید.

,

دبیر فدراسیون وزنه برداری با اشاره به شرایط سهراب مرادی و کیانوش رستمی و طلایی المپیک ریو ادامه داد: سهراب مرادی نتوانست رکورد ورودی را کسب کند و علی هاشمی جز گزینه های اصلی ما شد چون در دسته ۹۶ سهراب را داشتیم و در دسته ۱۰۹ علی هاشمی و در فوق سنگین هم علی داوودی. در خصوص کیانوش رستمی هم منتظر بودیم تا فدراسیون جهانی پاسخ نامه نگاری های ما را دهد اما وقتی پاسخ منفی گرفتیم و مرادی هم نتوانست از سد حریف قزاق رد شود، گزینه اصلی ما هاشمی بود. او در مدتی که تهران حضور داشت، خیلی خوب تمرینات را شروع کرد و قبل از حضور در رامسر به یک ثبات بدنی رسید و آمادگی برای شروع تمرینات پرفشار را داشت. با توجه به روحیه ای که از هاشمی سراغ داریم، قطعا یکی از نفرات مدعی در وزنه ۱۰۹ در المپیک خواهد بود. رقیب اوکراینی او به دلیل دوپینگ المپیک را از دست داده اما دو حریف مهم از ازبکستان و ارمنستان دارد ولی با وجود رکوردزنی هایی که از او شاهد بودیم، شانس کسب مدال را دارد.

,

وی درباره شرایط داوودی و هاشمی دو وزنه بردار المپیکی ایران گفت: علی داوودی جوانی است که با توجه به شرایط سنی خود می تواند تا ۲ دوره بعد در المپیک حضور پیدا کند. علی هاشمی هم وزنه بردار بی تجربه ای نیست و دو مدال طلای جهان و روحیه جنگنده ای دارد و شرایط آسیب دیدگی زانویش هم خیلی بهتر شده. هر دو نفر خیلی جدی و محکم در حال تمرین کردن هستند. همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج انجام می دهند. فدراسیون و همه مسئولین و مربیان هم باید از این دو نفر حمایت کنند تا در شرایط خوب و آرمانی و با آرامش بتوانند تمرینات خود را انجام دهند تا با آمادگی حداکثری در المپیک شرکت کنند.

,

دبیر فدراسیون وزنه برداری که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره اردوی تیم ملی بیان کرد: در حال حاضر اردوی تیم ملی ما در اردوگاه شهدای هفتم تیر ماه رامسر از ۱۵ خرداد ماه در حال برگزاری است. در این اردو آیت شریفی، امیر عزیزی، محمد مهدی حیاتی و رسول معتمدی به اعضای تیم ملی اضافه و در حال اجرای تمرینات خود هستند. مربی تیم با توجه به برگزاری مسابقات جهانی در گرجستان که مهر ماه  برپا می شود، ترکیب تیم را می چیند و یک تعدادی از جوانان را دعوت کرده که برای اولین بار در اردوی تیم ملی بزرگسالان شرکت می کنند و محک زده می شوند ولی تمرینات نفرات راه یافته به المپیک قطعا اختصاصی و مختص به آنان است که امیدوارم به حداکثر آمادگی خود برسند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه