اخبار داغ

پومسه قهرمانی آسیا| صید مدال اول در بیروت توسط سلحشوری/ 4 ستاره، 4 نقره

پومسه قهرمانی آسیا| صید مدال اول در بیروت توسط سلحشوری/ 4 ستاره، 4 نقره
چهار پومسه‌رو کشورمان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021، در بخش انفرادی موفق شدند عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا امروز (دوشنبه - 24 خردادماه) با حضور 88 ورزشکار از 11 کشور در سالن نوهاد نوفال بیروت در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان رقابت‌های انفرادی رده‌سنی 18 تا 30 سال گروه زنان، مرجان سلحشوری با 7/83 امتیاز توانست سکوی نایب قهرمانی آسیا را به ایران اختصاص دهد؛ نماینده کره‌جنوبی با 8/13 امتیاز قهرمان شد و پومسه‌روهای فیلیپین با 7/61 امتیاز و لبنان با 6/85 امتیاز عنوان سومی را کسب کردند.

,

هدایت تیم زنان برعهده فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی است.

,

*نقره آسیا بر گردن امیررضا مهربان

, *نقره آسیا بر گردن امیررضا مهربان,

امیررضا مهربان پومسه‌رو ایران در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021 - لبنان، موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها بایستد.

,

رقابت‌های بخش انفرادی رده‌سنی 18 تا 30 گروه مردان در حالی به پایان رسید که امیررضا مهربان نایب قهرمان شد؛ نماینده کره جنوبی به مدال طلا رسید و پومسه‌روهای فیلیپین و عربستان عنوان سومی را کسب کردند.

,

حسینعلی نظری سرمربیگری تیم ملی پومسه را برعهده دارد.

,

*فرهمند هم نقره ای شد

, *فرهمند هم نقره ای شد,

آتوسا فرهمند پومسه‌رو کشورمان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021، در بخش انفرادی و رده سنی 31 تا 40 سال موفق شد عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

,

با پایان رقابت‌های انفرادی رده‌سنی 31 تا 40 سال گروه زنان، آتوسا فرهمند عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد؛ کره جنوبی به مدال طلا رسید و پومسه روهای قطر و لبنان سوم شدند.

, رده‌سنی 31 تا 40 سال, آتوسا فرهمند ,

هدایت تیم زنان برعهده فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی است.

,

*سلمانی روی سکوی دوم آسیا

, *سلمانی روی سکوی دوم آسیا,

علی سلمانی نماینده کشورمان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا 2021، توانست مدال نقره رده‌سنی 31 تا 40 سال را کسب کرده و بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

با پایان رقابت‌های انفرادی رده‌سنی 31 تا 40 سال گروه مردان، علی سلمانی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد؛ نماینده کره‌جنوبی قهرمان شد و پومسه‌روهای قطر و عربستان به مدال برنز رسیدند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه