اخبار داغ

بازی های قبل را باید فراموش کنیم

اسکوچیچ: یک قدم تا موفقیت باقی مانده/ هرچه داریم، برابر عراق خواهیم گذاشت

اسکوچیچ: یک قدم تا موفقیت باقی مانده/ هرچه داریم، برابر عراق خواهیم گذاشت
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هرچه داریم را در این بازی خواهیم گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: پیش از آمدن به بحرین می‌دانستیم که باید 4 بازی سخت انجام دهیم و از هر 4 بازی پیروز از زمین خارج شویم که این موضوع به ما فشار وارد کرد. از این چهار بازی یک بازی باقی مانده و فکر می‌کنم بازی سخت تری به نسبت سه بازی قبل باشد. اما تیم خیلی خوبی داریم و جو تیم بسیار خوب است و هرچه داریم را در این بازی خواهیم گذاشت و از همه توان استفاده می‌کنیم تا بازی آخر هم پیروز از میدان خارج شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اسکوچیچ درباره تیم عراق گفت: برای بازیکنان عراق و مربیشان احترام قائل هستیم. آنها مربی خوبی دارند و در مجموع تیم قابل احترامی هستند.

,

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعات دقیقی از بازیکنان عراق در دیدار فردا مقابل ایران در اختیار دارد یا خیر، اظهار داشت: درباره ترکیب تیم عراق اطلاعاتی نداریم. همیشه وقتی بازیکنی در ترکیب قرار می‌گیرد، یعنی یک بازیکن باید بیرون از زمین بماند. بنابراین وقتی بازیکنی در زمین قرار بگیرد، قطعا بهترین ترکیب ممکن را به میدان فرستادند.

,

وی ادامه داد: جو بسیار خوبی بر تیم حاکم است و امیدواریم این جو مثبت را به بازیکنانی که در زمین بازی خواهند کرد نیز انتقال بدهیم تا آنها نیز این احساس خوب را داشته باشند. بازی های قبل را باید فراموش کنیم، چراکه یک قدم برای با موفقیت به پایان رساندن این تورنمنت باقی مانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه