اخبار داغ

در نشست خبری با نمایندگان رسانه های اعزامی به پارالمپیک توکیو 2020 عنوان شد؛

خسروی وفا: بازی های پارالمپیک فرصت خوبی برای تزریق امید به جامعه است

خسروی وفا: بازی های پارالمپیک فرصت خوبی برای تزریق امید به جامعه است
نشست هماهنگی رئیس کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی های توکیو ۲۰۲۰، با نمایندگان رسانه های اعزامی به پارالمپیک توکیو برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این نشست که به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، خسروی وفا گفت: حضور ورزشکاران کشورمان در بازی های پارالمپیک و به دنبال آن افتخار آفرینی آنها فرصت خوبی است تا در این شرایط خاص امید به جامعه تزریق و عرق ملی تقویت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود اعم از شرایط مالی فدراسیون ها، تغییرات مدیریتی فدراسیون ها ، شیوع بیماری کرونا و ... به نسبت دوره قبل تقریبا با نیمی از ورزشکاران در این مسابقات شرکت کرده ایم .

,

رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: ورزشکاران دارای معلولیتی که در بازی های پارالمپیک حضور دارند در موضع قدرت هستند و حتی اگر به نتایج مورد نظر هم دست نیابند، باز هم توانمند هستند و حضورشان در یک میدان بین المللی افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است.

,

ستاد خبری

, ستاد خبری,

وی در پایان گفت: سیاست کمیته ملی پارالمپیک بر این استوار است که در پایان هر دوره از بازی های پارالمپیک و نیز پاراآسیایی، جلسه اول ستاد دوره آتی بازی ها را در همان محل بازی ها پس از اختتامیه  تشکیل دهد و این اقدام در بازی های توکیو نیز صورت خواهد گرفت و برای دور بعدی بازی های پارالمپیک برنامه ریزی های لازم از توکیو آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه