اخبار داغ

با مجوز ساترا؛

«بازی انتخاب» مقابل دوربین می‌رود

«بازی انتخاب» مقابل دوربین می‌رود
تصویربرداری سریال نمایش خانگی «بازی انتخاب» به زودی آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «بازی انتخاب» عنوان سریالی جدید ویژه شبکه نمایش خانگی است که از سوی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) موفق به دریافت مجوز شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته علی یاور نویسنده و کارگردان این پروژه، مذاکره با برخی از چهره‌های مطرح سینما برای حضور در این سریال انجام شده و به زودی اسامی کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین رسانه‌ای می‌شود. ضمن اینکه در آستانه آغاز تصویربرداری از لوگوموشن این سریال که توسط بهار فنایی طراحی شده است، رونمایی شد.

,

«بازی انتخاب» مضمونی معمایی و عاشقانه دارد و نگارش فیلمنامه آن بر عهده علی یاور بوده است. این نویسنده و کارگردان سال گذشته نیز فیلم سینمایی «سم‌پاشی» را با حضور برخی از بازیگران شناخته شده مقابل دوربین برد که در حال حاضر این فیلم در نوبت اکران قرار دارد.

,

وی در مقام تهیه‌کننده، فیلم «مشمشه» را نیز در اکران آنلاین در حال نمایش دارد که در چند جشنواره بین‌المللی حضور یافته است.

,

برخی از عواملی که تاکنون حضورشان در «بازی انتخاب» قطعی شده عبارتند از دستیار کارگردان: نرجس ابراهیمی، برنامه‌ریز: رضا شریفی، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح گریم: احسان روناسی، طراح صحنه و لباس: امیر بنایی، مدیر تولید: حمید احمدی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه