اخبار داغ

حال و هوای روزهای متفاوت خدمت رسانی به محرومین+تصاویر

حال و هوای روزهای متفاوت خدمت رسانی به محرومین+تصاویر
در روزهایی که کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر و میان دوره ای مجلس در گچساران سرگرم یارگیری و تبلیغات پرهزینه هستند بازهم این گروه های جهادی هستند که به دور از هیاهوی انتخاباتی ،خالصانه پای کار مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی حسین زاده ،مسئول گروه جهادیعشاق الحسن علیه السلام گچساران در گفتگو با صبح زاگرس گفت:همزمان با اجرای پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان 50 بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

وی افزود:با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا،این بسته های حمایتی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تدارک دیده شد.

,

 

,

حسین زاده  تصریح کرد:بنابراین کار توزیع بسته ها و نیز شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان توسط اعضای گروه جهادی و هیات انجام شده ، که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)علاوه بر محرومیت زدایی در دیگر آسیب ها و مخاطرات و نیزبیماری کرونا برای کمک رسانی وارد عمل شده است.

,

, ,

, ,

وی افزود:گروه جهادی و خیریه عشاق الحسن علیه السلام باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و حل مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا، در همان ابتدای امر پای کار آمد که تا به امروز این حمایت ها نیز همچنان ادامه دارند.

,

 

,

حسین زاده تصریح کرد:توزیع بسته های حمایتی و معیشتی بیش از دو هزار بسته، تولید و توزیع ماسک، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع مواد پروتئینی، تهییه وسایل منزل از جمله کولر، بخاری ،فرش برای نیازمندان و همچنین کمک جهزیه زوج های جوان نیازمند از دیگر اقدامات گروه عشاق الحسن علیه السلام در روزهای کرونایی گچساران است.

,

, ,

, ,

وی درادامه گفت:با این تفاسیر در روزهای اخیر با توجه به مشکلات معیشتی خانواده های نیازمند بازهم گروه جهادی و خیریه عشاق الحسن علیه السلام به همت "ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)" اقدام به توزیع بسته های معیشتی(تعداد 50 بسته کمک معیشتی شامل برنج،روغن،حبوبات،ماکارونی،رب گوجه و گوشت) برای نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا کرده که این تلاش ها تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا همچنان ادامه خواهند داشت.

,

, ,

, ,

باید توجه کرد در روزهایی که کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر و میان دوره ای مجلس در گچساران سرگرم یارگیری و تبلیغات پرهزینه انتخاباتی هستند بازهم این گروه های جهادی هستند که به دور از هیاهوی انتخاباتی ،خالصانه پای کار مردم هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه