اخبار داغ

بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا 2021 - لبنان

تکواندو قهرمانی آسیا| قرعه‌کشی مسابقات برگزار شد/ هوگوپوشان ایران حریفان خود را شناختند

تکواندو قهرمانی آسیا| قرعه‌کشی مسابقات برگزار شد/ هوگوپوشان ایران حریفان خود را شناختند
قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا انجام و هوگوپوشان کشورمان رقیبان خود را شناختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از روز چهارشنبه - 26 خردادماه با حضور 189 تکواندوکار از 21 کشور در استادیوم "نوهاد نوفال" بیروت آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قرعه‌کشی این مسابقات امشب (دوشنبه – 24 خردادماه) انجام و نمایندگان کشورمان حریفان خود را در این دوره از رقابت‌ها شناختند.

,

آرمین هادی پور (58- کیلوگرم)، سروش احمدی (63- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (68- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (74- کیلوگرم)، مهران برخورداری (80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم‌ملی تکواندو مردان قرار دارند. تیم ملی تکواندو بانوان نیز با ترکیب نگار اسماعیلی (46- کیلوگرم)، غزل سلطانی (53- کیلوگرم)، ناهید کیانی (57- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن 62- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (67- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73+ کیلوگرم) در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

,

براساس قرعه کشی انجام شده آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها در اولین دیدار باید با نماینده سوریه مبارزه کند و سپس به مصاف برنده مبارزه یمن و عراق می‌رود. سروش احمدی در وزن 63- کیلوگرم پس از یک دور استراحت رو در روی برنده دیدار مغلوستان و ایران قرار می‌گیرد؛ ** باتوجه به اینکه سینا بهرامی در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی کیش موفق به کسب سهمیه شده بود، جواز حضور در این رویداد را داشت.

,

میرهاشم حسینی هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه برنده دیدار کره‌جنوبی و امارات متحده عربی را پیش رو دارد. امیرمحمد بخشی در وزن 74- کیلوگرم پس از یک دور استراحت با یکی از تکواندوکاران افغانستان یا عراق مبارزه می‌کند.

,

مهران برخورداری نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان در این رقابت‌ها است که در گام نخست به مصاف تکواندوکاری از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری باید نماینده ازبکستان را شکست دهد؛ در وزن 87+ کیلوگرم سجاد مردانی نماینده ایران است که پس از یک دور استراحت باید با برنده دیدار افغانستان یا قزاقستان مبارزه کند.

,

اما در گروه زنان، نگار اسماعیلی نماینده وزن اولی (46- کیلوگرم) کشورمان ابتدا با تکواندوکار قزاق دیدار خواهد کرد و در صورت برتری به مصاف نماینده فیلیپین می‌رود. غزل سلطانی هوگوپوش وزن 53- کیلوگرم در مرحله اول با ویتنام پیکار می‌کند.

,

ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم ابتدا با نماینده فیلیپین مبارزه خواهد کرد و در ادامه رو در روی برنده دیدار کره جنوبی و ازبکستان قرار می‌گیرد. پریسا جوادی تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم در گام نخست با نماینده لیبی دیدار می‌کند.

,

در وزن 67- کیلوگرم ملیکا میرحسینی در اولین دیدار رو در روی هوگوپوش فیلیپین قرار می‌گیرد و پس از آن باید با برنده رقابت قطر و ایران مبارزه کند؛ ** باتوجه به اینکه یلدا ولی نژاد در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی کیش موفق به کسب سهمیه شده بود، جواز حضور در این رویداد را داشت. 

,

زهرا پوراسماعیل نماینده سنگین وزن (73+ کیلوگرم) تکواندو بانوان  پس از یک دور استراحت به مصاف برنده دیدار سوریه و کره جنوبی می‌رود.

,

اما در بخش آزاد حسین لطفی (54- کیلوگرم)، سینا بهرامی (63- کیلوگرم)، مهدی جلالی (74- کیلوگرم) و محمدرضا خانی (87+ کیلوگرم) در گروه مردان و فرشته خزایی (46- کیلوگرم)، یلدا ولی نژاد (67- کیلوگرم)، زینب اسماعیلی (73- کیلوگرم) و نفیسه رنگرززاده (73+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – کیش موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت کرده‌اند.

,

حسین لطفی در وزن 54- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن رو در روی برنده دیدار اردن و چین تایپه قرار می‌گیرد؛ سینا بهرامی هوگوپوش وزن سومی (63- کیلوگرم) ابتدا رو در روی نماینده مغولستان قرار می‌گیرد و در صورت برتری باید احمدی ملی پوش تکواندو مبارزه کند. در وزن 74- کیلوگرم، مهدی جلالی حضور دارد که در گام نخست با نماینده تاجیکستان رو به رو می‌شود. محمدرضا خانی در وزن 87- کیلوگرم ابتدا با قطر دیدار خواهد کرد و سپس نماینده قزاقستان را پیش رو دارد.

,

فزشته خزایی تکواندوکار وزن 46- کیلوگرم در اولین دیدار با نماینده سوریه مبارزه می‌کند و پس از آن باید نماینده لیبی را شکست دهد؛ یلدا ولی‌نژاد  در وزن 67- کیلوگرم در اولین دیدار رو در روی هوگوپوش قطر قرار می‌گیرد و در صورت برتری به مصاف ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو کشورمان می‌رود. زینب اسماعیلی هوگوپوش وزن 73- کیلوگرم ابتدا باید نماینده لیبی را از پیش رو بردارد و سپس با ورزشکار قزاق پیکار می‌کند. نفیسه رنگرززاده در وزن 73+ کیلوگرم نیز به ترتیب باید با قزاقستان و فیلیپین مبارزه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه