اخبار داغ

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی:

ضعف مدیریت دولت فعلی موجب نارضایتی مردم شد/ با مردم‌سالاری، مدیران ناکارآمد از عرصه قدرت بیرون می روند

ضعف مدیریت دولت فعلی موجب نارضایتی مردم شد/ با مردم‌سالاری، مدیران ناکارآمد از عرصه قدرت بیرون می روند
چراغیان گفت: بایستی با دموکراسی و مردم‌سالاری، مدیران ناکارآمد و غیر پاسخگو را از عرصه قدرت پایین آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی چراغیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: مشارکت یکی از لوازم و ابعاد مهم نظام‌های مردمی است که بیانگر هماهنگی میان مردم و حکومت است؛ از منظر سیاسی، انقلاب اسلامی و نظام بر خواسته از آن یعنی جمهوری اسلامی همواره با حضور و مشارکت وسیع و گسترده مردم همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در عین حال عملکرد قوه‌ مجریه و حتی قوای دیگر و میزان کارآمدی آن‌ها در تامین رضایت مردم و کیفیت مشارکت تأثیرگذار بوده و می‌تواند سبب افزایش و یا کاهش میزان مشارکت شود.

,

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: متاسفانه ضعف مدیریت و کارآمدی در دولت فعلی تا حد نسبتا زیادی موجب نارضایتی مردم و گله مندی آن‌ها شده و قطعا مردم فهیم ما مستحق این همه بی انضباطی در عرصه‌های مدیریتی نیستند، این یک واقعیت است و باید به مردم حق داد که از این همه سوء مدیریت و اثرات که بر زندگی آنها در ابعاد مختلف بر جای گذاشته ناراحت باشند.

,

وی تصریح کرد: اما مردم ما باید بدانند پاسخ ناکارآمدی‌های یک جریان سیاسی یا یک دولت قهر با صندوق‌های رای نیست بلکه مشارکت و انتخاب مدیران کارآمد و دارای سوابق مثبت است که موجب تنبیه مدیران تنبل، سست، بدون تحرک و ناکارآمد می‌شود.

,

چراغیان خاطرنشان کرد: اصلا دموکراسی و مردم‌سالاری برای همین است که مدیران ناکارآمد و غیر پاسخگو را از عرصه قدرت پایین بیاورند و کنار بروند و مدیرانی که امتحان خوبی پس داده اند و اعتماد مردم را جلب کرده اند با خدمت صادقانه شان بالا بکشند پس خدمات و توانمندی آن‌ها بهتر و بیشتر استفاده شود.

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: به یاری خداوند بزرگ با مشارکت گسترده مردم عزیز شرایط فعلی متحول خواهد شد و عبرتی می‌شود برای همه مدیرانی که با کم‌کاری، سستی، کم توجهی و بی اهتمامی نسبت به حل مشکلات مسبب وضعیت فعلی هستند تا بدانند پاسخ خدمت توسط ملت همیشه قدرتمند ایران قدردانی و سپاسگزاری کریمانه است و پاسخ کم توجهی و کم‌کاری و سهل‌انگاری نسبت به انجام وظیفه به ملت و کم گذاشتن برای آنها هم ترد شدن و افتادن از چشم ملت است.

,

وی تاکید کرد: این ملت بزرگوار همان ملتی است که دنیا دید در وداع با سردار نام‌آورشان شهید سلیمانی عزیز چگونه قدردانی کردند و زحمات او را با حضورشان در وداع تاریخی پاس داشتند مسلما خود ملت می دانند در این انتخابات چگونه مسئولانه رفتار نمایند تا درس عبرتی برای مدیران موفق و قدرشناس و مدیران ناموفق و ناسپاس باشد.

,

چراغیان گفت: مسلما مشارکت حداکثری پیامدهای مبارکی از جمله بالا رفتن ضریب امنیت ملی، پشتوانه تعاملات خارجی، دیپلماسی و مذاکرات، تداوم راه و عمل به وصایای شهدای عزیز و گرانقدر این سرزمین، مایوس شدن دشمنان و به یاری خداوند تاثیر در کارآمدی و پاسخگویی مدیران در دولت بعدی را در پی خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه