اخبار داغ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

وعده بدون پشتوانه قانونی، جز «نمی‌شود و نمی‌توانم» نتیجه دیگری ندارد/ روحانی بیش از هرکسی به خلف وعده‌های خود واقف است

وعده بدون پشتوانه قانونی، جز «نمی‌شود و نمی‌توانم» نتیجه دیگری ندارد/ روحانی بیش از هرکسی به خلف وعده‌های خود واقف است
میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روحانی بیش از هرکسی به خلف وعده‌های خود واقف است، گفت: وعده بدون پشتوانه قانونی، جز «نمی‌شود و نمی‌توانم» نتیجه دیگری ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه مردم ایران در دو دوره 4 ساله گذشته وعده‌هایی را از سمت رئیس‌جمهور شنیدند که نتیجه آن هم برای ملت روشن است، گفت: اولین قول‌ها و وعده‌هایی که حسن روحانی در سال 92 داد این بود که "همه ضعف‌ها و ناکارآمدی‌ها را نمی‌توان پای تحریم نوشت " و نوسانات ارز را ناشی از خودشیفتگی و بی‌تدبیری مدیران دانست و نه به خاطر تحریم‌ها.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به وعده‌های دیگر روحانی اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور کنونی در سال‌های مختلف وعده‌های متعددی را داد، مثل "آن‌چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کنم که مردم نیازی به یارانه 45 هزارتومانی نداشته باشند "، "کاری می‌کنم که هم چرخ اقتصاد، هم چرخ صنعت بچرخد و هم چرخ سانترفیوژها بچرخد "، "من با کلید خود قفل‌های مختلفی را که دامن‌گیر اقتصاد، معیشت و خانواده شده را باز می‌کنم " و "من در 100 روز مشکلات اقتصادی کشور را رفع خواهم کرد ".

,

این مقام مسئول اضافه کرد: روحانی در سال‌هایی که رئیس‌جمهور کشور بود در پایان هرسال وعده می‌داد که "من اعلام می‌کنم سال 92 سال رونق اقتصادی خواهد بود " و این وعده را در پایان هرسال بیان می‌کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه بهترین کسی که می‌تواند بگوید این وعده‌های فراوان روحانی در طول این سال‌ها دروغ و خلاف بوده، شخص خود حسن روحانی است، گفت: روحانی زمانی مطرح کرد که مشکلات اقتصادی و ارزی کشور ناشی از تحریم‌ها نیست و آن را به سوء تدبیری‌ها نسبت داد، اما امروز اعلام می‌کند که ما با تحریم‌های ظالمانه‌ای روبه‌رو هستیم و حتی آب خوردن ما هم وصل به برجام و تحریم‌ها است.

,

میرمحمدی با بیان اینکه روحانی در دوره قبل با وعده‌هایی که داد از احساسات مردم سوءاستفاده کرد، افزود: امروز این تجربه را می‌بینیم که خودشان وعده‌هایی را دادند و همین وعده‌ها توسط خودشان نقض شد.

,

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعضی از نامزدهای انتخاباتی با استفاده از کلیدواژه‌های بانوان، دختران، آزادی و ... به دنبال بازی دوباره با احساسات مردم هستند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بعضی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، روی دیگر سکه همین دولت کنونی است که به‌راحتی به مردم وعده‌هایی را دادند و خودشان نقض کردند، گفت: جالب اینجاست که یکی از این نامزدها وعده حل مشکلات اقتصادی کشور را می‌دهد، درحالی‌که خود این شخص چندین سال مسئولیت مرتبط در کشور داشته و نتوانسته گره‌ای از کار مردم بگشاید.

,

وی با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم وعده‌هایی دلگرم‌کننده‌ای را به ملت بدهیم که پشتوانه قانونی داشته باشد، اذعان کرد: به‌طور مثال در حوزه سلامت می‌توانیم در بحث بیمه به هموطنانمان وعده بدهیم چون الزام قانون در برنامه توسعه ششم است که همه مردم تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

,

میرمحمدی با بیان اینکه چه وعده‌ای بهتر از این برنامه برای محرومین است که "ما شما را به صورت رایگان بیمه می‌کنیم "، گفت: تقویت زیرساخت‌های بهداشت در تمام روستا از دیگر الزامات قانون است که نامزدهای انتخاباتی می‌توانستند خیلی پررنگ‌تر به آن بپردازند. امروز خانه‌های بهداشت در روستاها نیاز به تقویت فیزیکی و نیروی انسانی دارد که تکلیف قانون نیز می‌باشد.

,

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه اقتصاد، مسکن، معدن، صنعت، دیپلماسی اقتصادی، کشاورزی و بهداشت و ... الزام قانونی داریم که بتوانیم وضعیت کشور را در تمام این مباحث ارتقا و به سمت پیشرفت دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه