اخبار داغ

در تقابل قروشندگان و خریدارن؛

بورس در روز نوسانی، منفی شد/ دادوستد مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهام در تالار شیشه‌ای

بورس در روز نوسانی، منفی شد/ دادوستد مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهام در تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز ۴۴ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد قرار گرفت و سرمایه گذاران بیش از ۹۴۷ هزار معامله در تالار شیشه‌ای انجام دادند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز سه‌شنبه با توجه به رشد تقاضا در معاملات روز گذشته، متعادل و با گرایش مثبت آغاز بکار کرد، اما در ادامه بخصوص نیمه دوم زمان معاملات با افزایش عرضه‌ها و فشار فروش، از روند رشد شاخص کاسته و منفی شد؛ هر چند این منفی با ۴۴ واحد بود، اما شاخص هم‌وزن نزدیک به ۳ هزار واحد افت را ثبت کرد و به نوعی زور خریداران به فروشندگان نتوانست غلبه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات بازار سرمایه در روزجاری در نمادهای شاخص ساز متعادل بود به طوری که در گروه‌های خودرویی، بانکی‌ها و شیمیایی‌ها معاملات با تعادل میان خریداران و فروشندگان و در مدار مثبت دادوستدها انجام می‌شد، ولی اکثر گروه‌ها با افت قیمت و یا در منطقه صفر تابلو معامله شدند.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۹۴۷ هزار معامله انجام دادند که بیش از مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۶۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد. 

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۹۴۷ هزار معامله انجام دادند که بیش از مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۶۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد. ,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۴ هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۴۰۳۲ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۵۹۱ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز منفی شد و با ۴۴ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۱۵۹ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۲۹۴۶ واحد افت به عدد ۳۷۳ هزار و ۷۳۴ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز منفی شد و با ۴۴ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۱۵۹ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۲۹۴۶ واحد افت به عدد ۳۷۳ هزار و ۷۳۴ واحد رسید.,

معامله گران در روز جاری در بورس بیش از ۸ میلیارد و ۷۴۵  میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۵۲۹ هزار معامله و به ارزش ۵۲۳۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ایران‌ خودرو و سایپا بیشترین اثر مثبت و نمادهای سیمان‌اصفهان و ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.‌ ارزش بازاری روز شرکت‌های بورسی امروز به ۴۵۹۱ هزار میلیارد تومان رسید.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز در پایان معاملات با ۹۸ واحد نزول به ۱۷ هزار و ۳۵۹ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز در پایان معاملات با ۹۸ واحد نزول به ۱۷ هزار و ۳۵۹ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۴۱۸ هزار معامله و به ارزش بیش از ۹۷۵۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۱۵۴ هزار میلیارد تومان رسید.

,

نمادهای صنعتی مینو، پلیمر آریا ساسول، ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، فرابورس ایران و مدیریت انرژی امید تابان هور با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نماد بیمه کوثر بیشترین اثر مثبت را ثبت کرد.

,

 

,

انتهای پیام

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه