اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

برای حفظ اقتدار و امنیت کشور در انتخابات شرکت می‌کنیم/ لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

برای حفظ اقتدار و امنیت کشور در انتخابات شرکت می‌کنیم/ لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح
حجت الاسلام خزاعی گفت: لازم است تمام مردم برای حفظ امنیت، اقتدار و تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کرده و از این اختیار خود به خوبی با انتخاب فرد اصلح استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد انتخابات اظهار کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: اهمیت انتخابات امسال با توجه به این‌که در گام دوم انقلاب هستیم بیش از سایر انتخابات‌ها است.

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: ریاست جمهوری به دلیل جایگاه مهمی که در کشور دارد و رئیس جمهور به عنوان شخص دوم کشور از اختیارات بسیار زیادی برخوردار ،درصد بسیار زیادی از منابع اعتباری کشور را در دست دارد و به نوعی تمام مقدرات کشور به دست رئیس جمهور است، لازم است فردی باشد که برای رفع مشکلات کشور خدمت کند.

,

حجت الاسلام خزاعی عنوان کرد: لازم است تمام مردم برای حفظ امنیت، اقتدار و تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کرده و از این اختیار خود به خوبی با انتخاب فرد اصلح استفاده کنند.

,

وی اظهار کرد: مردم همیشه ثابت کردند پای نظام و دستاوردهای آن ایستاده‌اند و این بار نیز حضور پرشوری پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: دشمن ماه‌ها است برای عدم حضور مردم در این انتخابات برنامه‌ریزی کردند اما ان‌شاءالله با حضور در انتخابات توطئه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

,

حجت الاسلام خزاعی گفت: فارغ از این‌که چه کسی قرار است در انتخابات انتخاب شود، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسیار مهم است.

,

وی در مورد ویژگی‌های انتخاب اصلح، بیان کرد: فردی اصلح است که مردمی، عدالت‌خواه، ضدفساد، دارای برنامه برای آینده کشور، دارای ارتباط با آحاد مردم و جوانان باشد.

,

امام جمعه نهبندان در مورد اظهارات برخی از کاندیداها در مناظرات و این‌که مشکلات موجود کشور را به دیگران نسبت داده و طلبکار نیز هستند، تصریح کرد: مناظرات باید به گونه‌ای برگزار شود که در تراز انتخابات ریاست جمهوری باشد و لازم است در این خصوص قانونی به تصویب برسد.

,

حجت الاسلام خزاعی بیان کرد: متاسفانه برخی از نامزدها در مناظرات خارج از موضوع صحبت کرده و اخلاق را رعایت نکردند. چنین افرادی نمی‌توانند رئیس جمهور کشور باشند.

,

وی ادامه داد: فردی که حداقل اخلاق اسلامی را نداشته و بدون اطلاع در مورد مدرک تحصیلی یکی از نامزدها اظهار نظر کرده و در پاسخ هم می‌گوید برای من نوشتند و من خواندم، چطور می‌تواند کشور را مدیریت کند؟

,

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: مناظرات باید دارای قوانینی باشد که اگر کاندیدایی اخلاق را رعایت نکرد در مناظرات بعدی کنار گذاشته شود یا اگر قرار است حرمت شکنی شود اجازه حضور در مناظره را نداشته باشد.

,

حجت الاسلام خزاعی ضمن دعوت همگان برای حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح، افزود: ان شاءالله همه با حضور حداکثری خود روز 28 خرداد پای صندوق های رأی حاضر شده و با انتخاب اصلح در روز 29 خرداد شاهد عید ملی و پیروزی ملت ایران باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه