اخبار داغ

بی‌دغدغه صعود کردیم و تازه مسیرمان آغاز شده؛

ذوالفقارنسب: نباید از رقبای آسیایی هراس داشته باشیم/ خطرناک‌ترین حریف تیم ملی فوتبال، خودی‌ها هستند!

ذوالفقارنسب: نباید از رقبای آسیایی هراس داشته باشیم/ خطرناک‌ترین حریف تیم ملی فوتبال، خودی‌ها هستند!
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همۀ تیم‌ها از مقابله با ملی‌پوشان ایرانی تحیر و هراس دارند اما خطرناک‌ترین حریف، خودی‌هایی هستند که از داخل به فوتبال ایران ضربه می‌زنند.
[

بیژن ذوالفقارنسب، مربی پیشین تیم ملی و کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون نمایش یوزهای سپیدپوش در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین اظهار داشت: هر ۴ بازی در بحرین را بر اساس برنامه‌ریزی تیم‌های رقیب به میدان رفتیم و با آنالیز دقیق کادرفنی توانستیم ۴ پیروزی پیاپی به‌دست بیاوریم که نشان از قابلیت بالای فوتبال ایران داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: تیم ملی فوتبال عراق از ۳ رقیب دیگر توان‌مندتر بود اما به‌رغم حساسیت‌های همیشگی این دیدار، ملی‌پوشان توانستند بازی را مدیریت و فشار را کنترل کنند و حتی ۴ موقعیت گل بالای ۹۰% هم تدارک ببینند که با بدشانسی گل نشد. توانستیم بی‌دغدغه صعود کنیم و تازه مسیرمان آغاز شده.
,
 
,
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره ادامۀ راه یوزها عنوان کرد: هیچ حریفی را نباید دست‌کم گرفت و باید همین عمل‌کرد خوب و هم‌دلی و هم‌بستگی را حفظ و تقویت کنیم. هیچ کشوری در قارۀ آسیا به‌اندازه ایران از بازیکنان باکیفیت و شاغل در لیگ‌های معتبر اروپایی و آسیایی برخوردار نیست و بیش از ۲۰ بازیکن خوب در ترکیب تیم ملی داریم.
,
 
,
وی هم‌چنین افزود: مرحلۀ بعد محل رقابت قهرمانان گروه‌های پیشین است و جای اشتباه نیست. ما خودمان را قبول نداریم ولی همۀ تیم‌ها از مقابله با ملی‌پوشان ایرانی تحیر و هراس دارند. کیفیت لیگ برترمان هم از برترین‌های آسیاست اما خوب مدیریت نمی‌شود و خطرناک‌ترین حریف، خودی‌هایی هستند که از داخل به فوتبال ایران ضربه می‌زنند.
,
 
,
ذوالفقارنسب درمورد سیدبندی‌های انجام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و آیندۀ یوزهای سپید بیان داشت: هنوز مشخص نیست که AFC بازی‌ها را متمرکز برگزار کند یا مانند معمول که فاکتور مهمی‌ست. برای موفقیت‌ تیم‌ها در گروه‌های ۶ تیمی حتماً فرمول‌های خاصی لحاظ خواهد شد و این‌گونه نیست که همۀ تیم‌های قوی در یک گروه باشند و تیم‌های ضعیف در گروهی دیگر. فوتبال آسیا قرار است نماینده‌اش را به جام جهانی قطر معرفی کند و باید بهترین تیم‌های ملی راهی رقابت‌های ۲۰۲۲ شوند.
,
 
,
کارشناس فوتبال کشورمان نهایتاً گفت: باید سازماندهی تیم‌های ملی را به‌روز کنیم و تحلیل صحیحی از شرایط خود و رقبای‌مان داشته باشیم. وقتی دیدگاه‌مان صعود از گروه جام جهانی و حضور در مرحلۀ حذفی‌ست، نباید از رقبای آسیایی هراس داشته باشیم و باید با بهترین نتایج راهی جام جهانی قطر شویم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه