اخبار داغ

اگر عراق در بازی با خشونت و حاشیه بازی می کرد، به مشکل برمی خوردیم

فنایی: داور متزلزل قضاوت کرد و به فکر تعادل بود/ نه هند ایران پنالتی رو، نه خطا روی طارمی

فنایی: داور متزلزل قضاوت کرد و به فکر تعادل بود/ نه هند ایران پنالتی رو، نه خطا روی طارمی
پیشکسوت داوری گفت: داور بازی ایران و عراق طوری قضاوت می کرد که بتواند تعادل را ایجاد نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فنایی پیشکسوت داوری در خصوص داوری بازی شب گذشته تیم فوتبال ایران با عراق اظهار داشت: یک پیروزی اینچنین را نباید خیلی بزرگ کنیم چرا که لیاقت فوتبال ایران بیشتر است. ایلگیز تانتاشف ۳۷ ساله که برای این بازی حساس انتخاب شده بود، خیلی با ایرماتوف فاصله داشت و بسیار متزلزل قضاوت کرد. در  محوطه های جریمه هم خیلی اتفاق خاصی رخ نداد و یک یا دو اخطار هم بازیکنان ما بی جهت گرفتند داور طوری قضاوت می کرد که بتواند تعادل را ایجاد نماید به گونه ای که یک کارت به تیم ما و یک کارت به تیم حریف می داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فنایی درباره دو صحنه بحث برانگیز بازی افزود: در نیمه نخست ضربه مهاجم عراق درون محوطه جریمه به مدافع ایران برخورد کرد که عراقی ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما این توپ نمی توانست خطای هَند باشد. در نیمه نخست مهدی طارمی درون محوطه جریمه عراق متوقف شد که خطا بر روی مهدی طارمی خیلی مشهود نبود که بتوانیم آن را خطا محسوب کنیم.

,

وی با اشاره به کارت های بی مورد و زیادی که بازیکنان ایران گرفتند، گفت: بازیکنان باید دقت کنند چه بسا مراحل و بازی های بعدی برای تیم ما به تناسب سخت تر و حساس تر می باشد. فکر نمی کنم این کارت های زرد در بازی های بعدی باقی بماند. اگر عراق در بازی با خشونت و حاشیه بازی می کرد، به مشکل برمی خوردیم.

,

پیشکسوت داوری که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، ضمن تبریک به مردم و جامعه ورزشی درباره مرحله بعدی رقابتها و شرایط تیم ما گفت:: ما مهره های قوی ای داریم و بازیکنان قیمت بسیار بالایی پیدا کرده اند و در تیم های اروپایی حرف برای گفتن دارند. کادر فنی تیم هم خیلی بی حاشیه و ساکت است. امیدوام تیم ملی در مراحل بعد هم با همین ثبات و صلابت پیش رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه