اخبار داغ

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مطرح کرد

۶۴ بقعه در استان کرمانشاه وجود دارد/ فعالیت بصیرت افزایی انتخابات در بقاع متبرکه

۶۴ بقعه در استان کرمانشاه وجود دارد/ فعالیت بصیرت افزایی انتخابات در بقاع متبرکه
حجت الاسلام مهدی توسلی گفت: یکی از فعالیت هایی که بیشتر در بقاع متبرکه انجام می‌شود موضوع بصیرت افزایی در زمینه انتخابات و حضور حداکثری مردم است که در این راستا تحلیل هایی به دور از هرگونه حمایت از جناح و شخص خاصی انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با آغاز دهه کرامت از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) همانند سال‌های گذشته برنامه‌هایی چون برگزاری مراسم سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و همایش گرامیداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در دستور کار قرار دارد.

 معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  افزود: با توجه به تقارن دهه کرامت با ایام انتخابات امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و  به دنبال شیوع کرونا قدری کار سخت تر شده است.

حجت الاسلام توسلی گفت: البته با عبور از پیک کرونا و کاهش شیوع آن مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی به زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه می‌روند البته شمار افراد کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت مردم سعی شده برنامه های کمتری برگزار شده و پروتکل های بهداشتی هم رعایت شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت هایی که بیشتر در بقاع متبرکه انجام می‌شود موضوع بصیرت افزایی در زمینه انتخابات و حضور حداکثری مردم است که در این راستا تحلیل هایی به دور از هرگونه حمایت از جناح و شخص خاصی انجام می شود.

حجت الاسلام توسلی تصریح کرد: همچنین در بقاع متبرکه علاوه بر تبیین مواضع امامین انقلاب؛ حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری، ویژگی‌های کاندیداهای اصلح از دیدگاه قرآن، نهج‌البلاغه و بزرگان تبیین می‌شود تا از این طریق جذب انجام و مردم برای حضور در صندوق‌های تشویق شوند و بتوانند فرد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۶۴ بقعه متبرکه وجود دارد که در سطح  استان پراکنده هستند اما بیشتر بقاع متبرکه در کنگاور به دلیل وسعت این شهرستان دیده می شود  و بقاع متبرکه اهل حق و اهل سنت  با اتحاد و همبستگی خاصی زیر نظر اوقاف و در تعامل با سایر نهادها و ارگان‌ها اداره می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه