اخبار داغ

مربیان ایران بعد از تساوی برابر ازبکستان تورنمنت فوتبال جوانان دختران کافا چه گفتند؟

آزمون: فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد/ جهان نجاتی: تساوی نتیجه عادلانه ای نبود

آزمون: فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد/ جهان نجاتی: تساوی نتیجه عادلانه ای نبود
سرمربی تیم فوتبال جوانان دختران پس از تساوی تیمش برابر ازبکستان گفت: وقت کشی ازبک ها برای حفظ نتیجه برایم بسیار جالب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال جوانان دختران پس از بازی ایران برابر ازبکستان اظهار داشت: از عملکرد شاگردانم بسیار راضی هستم. متاسفانه فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد تا پیروز این بازی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تیم ایران 90 دقیقه تیم ازبکستان را تحت فشار قرار داد و این خبر خوبی برای فوتبال بانوان ایران است. شاگردانم فاصله ها را از بین بردند و بارها تیم ازبکستان را تحت فشار قرار دادند. به جز دقایق آخر نیمه اول که ازبکستان توپهای مستقیم می فرستاد، بازی دست بازیکنان ما بود.گلی که در پایان نیمه اول به ثمر رسید و از سوی داور مردود اعلام شد، مطمئنم صحیح بود. اما همانطور که گفتم فوتبال روی خوش خود را شب گذشته به شاگردان من نشان نداد.

,

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان دختران ادامه داد: نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود و بازیکنانم خوب بازی کرده و موقعیت های بسیاری را به دست آوردند اما متاسفانه به هر دری زدند، نتوانستند گل به ثمر برسانند. از اینکه نسل جدیدی فوتبال را به ایران معرفی کردیم باعث خوشحالی است. همیشه برابر ازبکستان نتیجه نمی گرفتیم و این بار، این تیم ازبکستان بود که وقت کشی می کرد تا گلی دریافت نکند. به بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم.

,

وی در پایان گفت: در وضعیت نابرابر قرار داشتیم. زمانی که وارد تاجیکستان شدیم، قرعه کشی انجام شده بود. تیم ما دو روز پشت سر هم بازی سخت داشت. همه می دانستند که دیدار ازبکستان و ایران بسیار حساس بود اما ازبک ها روز یکشنبه استراحت داشتند و تیم ایران روز دوشنبه و سه شنبه دو رقابت سنگین را پشت سر گذاشت. در هر صورت همه چیز ماند برای روز آخر. ما باید کار را تمام می کردیم و جام قهرمانی را به خود اختصاص می دادیم، اما فوتبال است. یک روز برد، یک روز مساوی و یک روز باخت دارد و اینبار سهم ما از این فوتبال نتیجه مساوی بود.

,

*جهان نجاتی: تساوی نتیجه عادلانه ای نبود

, *جهان نجاتی: تساوی نتیجه عادلانه ای نبود,

مربی تیم فوتبال جوانان دختران معتقد است فوتبال دختران جوان برابر ازبکستان نشان داد که سطح فوتبال ایران در حال تغییر و رو به رشد است.

,

مریم جهان نجاتی مربی تیم فوتبال جوانان دختران در خصوص دیدار تیم ایران برابر ازبکستان اظهار داشت: به عنوان مربی تیم های فوتبال بانوان چندین بار مقابل تیم های ازبکستان بودم. من در دیدار شب گذشته شاهد بازی فوتبال عالی از دختران جوان بودم و این امر نشان می دهد که سطح فوتبال ایران تغییر کرده است. هفته گذشته مقابل بزرگسالان این تیم نتیجه را واگذار کردیم اما دیشب بازیکنان ازبکستات با تلف کردن وقت بازی، نشان دادند که دیگر حریف قدری مقابل ما نیستند.

,

وی ادامه داد: در این دیدار واقعا ازبکستان حرفی برای گفتن نداشت و بارها با تلف کردن وقت بازی، سرعت بازی و ریتم بازی را کند کرد. متاسفانه در این بازی خلق موقعیت کردیم اما نتیجه نداد و مساوی نتیجه عادلانه ای برای بازیکنان ما نبود.

,

جهان نجاتی در پایان گفت: در هر صورت بازی ازبکستان به پایان رسید و تمام تمرکز خود را برای دیدار برابر تیم قرقیزستان خواهیم گذاشت تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه