اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

حل مشکلات کشور با انتخاب فردی اصلح/ انقلاب اسلامی فراتر از مرزها دشمن را به چالش می کشد

حل مشکلات کشور با انتخاب فردی اصلح/ انقلاب اسلامی فراتر از مرزها دشمن را به چالش می کشد
امام جمعه ایلام گفت: مشکلات کشور با انتخاب آگاهانه فردی اصلح و یک مدیریت درست، روحیه جهادی و تکیه بر توان جوانان قابل حل شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار مردمی با مردم چراول که صبح امروز در مسجد جامع شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول از توابع استان ایلام برگزار شد، گفت:نظامی به رهبر امام پایه ریزی شد که آمال و آرزوی انبیای الهی بود که ان شاالله به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) در حال پایه ریزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد:امروز با وجود اینکه مشکلات داریم و انتظاراتی بوده که باید برآورده می شد اما باید نسبت با آینده خوش بین باشیم که نشانه های مختلفی از آن در عرصه های مختلف می بینیم.

,

امام جمعه ایلام افزود: امروز پیشرفته ترین پهپاد و انتقام خون حاج قاسم در عین السد گرفته می شود اما آمریکایی جرات پاسخ گویی ندارند نمونه هایی از آن است.

,

کریمی تبار تصریح کرد: امروز در مقطعی از زمان قرار گرفتیم که می خواهیم اسلام را در جهان گسترش دهیم که در این راه مدد الهی به ما کمک خواهد کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این مطلب که با یک مدیریت درست و روحیه جهادی و توان جوانان مشکلات قابل حل شدن است بیان داشت:امروز در عرصه حساسی قرار داریم که دشمنی رویایی با ایران اسلامی در عرصه نظامی را ندارد و حتی این رویه ملت های آزاده انتقال داده است.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی فراتر از مرزها در قلب آمریکا و اروپا کانون انقلاب هستند که دشمن را به چالش می کشند.

,

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمن عاجز مانده که در یک جنگ روانی تمام ابزارهای شیطانی خود را به کار گرفته تا مردم را زمین گیر کرده و امید را از مردم ما بگیرد.

,

وی با اشاره به اینکه مردم باید مراقب توطئه های دشمن  باشند ودر زمین دشمن بازی نکنند، افزود: آن ها ۲۰ سال برنامه ریزی کردند تا در انتخابات ۸۸ سرنوشت انقلاب را عوض کنند اما مردم متوجه توطئه های آن ها شدند وبه میدان آمدند.

,

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مطالبات رهبر انقلاب است که در صورت کم شدن آن امنیت به خطر می افتد.

,

کریمی تبار با بیان مطلب که دشمن زمینه را با نیروهای خود فروخته درون کشور می بینید که به دنبال ناامنی هستند، تصریح کرد: مشکلات کشور با انتخاب فردی اصلح قابل حل شدن است.

,

وی اظهار کرد: انتخاب اصلح یعنی کسی که با روحیه جهادی مشکلات مردم و کشور را بشناسد و با برنامه به دنبال حل آن باشد ودراین راه شب وروز تلاش کند

,

کریمی تبار در پایان بیان داشت: باید هر فرد خانه به خانه و فرد وبه فرد برای پاسداری از خون شهدا و آباد شدن ایران اسلامی به صحنه آمده ودشمن را مایوس کند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه