اخبار داغ

اهداء بیش از ۴ هزار دستگاه تلفن همراه به دانش‌آموزان کم‌برخوردار

اهداء بیش از ۴ هزار دستگاه تلفن همراه به دانش‌آموزان کم‌برخوردار
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی و دسترسی دانش‌آموزان به آموزش‌های مجازی از ابتدای شیوع کرونا، ۴۳۵۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان اهداء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش‌و‌پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:اقدامات جهادی فرهنگیان و خیرخواهی خیران اجازه تعطیلی به تعلیم و تربیت در دوران شیوع کرونا نداد.

وی تصریح کرد: در راستای برقراری عدالت آموزشی و دسترسی دانش‌آموزان به آموزش‌های مجازی از ابتدای شیوع کرونا، 4350 دستگاه تلفن همراه هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان اهدا شد.

فرحناز قائدامینی ادامه داد: همچنین در همین راستا 2000 دانش‌آموز به بانک‌های استان معرفی شدند که در مجموع بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات خرید گوشی هوشمند و تبلت دریافت کردند.

قائدامینی ضمن تشکر از تمامی ارگان‌ها و نهادهایی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مؤسسات خیریه آموزشی و خیران به‌خاطر همیاری و همکاری در تهیه ابزارهای هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان گفت: ۲۸دستگاه تلویزیون، 4 دستگاه لپ‌تاپ و تعدادی دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون نیز به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در نواحی مختلف استان اهدا شد.

وی همچنین ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری معلمان و مدیران در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: این مشارکت والدین، معلمان و مدیران برای ادامه چرخه تعلیم و تربیت در تاریخ آموزش و پرورش بی نظیر و توصیف‌ناپذیر است.

قائدامینی با اشاره به اقدام مهم وزارت آموزش و پرورش در ایجاد شبکه شاد، بیان کرد: استان چهارمحال‌و‌بختیاری از بابت حضور دانش‌آموزان در شبکه شاد بسیار خوب عمل کرده، به‌طوری‌که 164 هزار و 267 نفر از دانش‌آموزان که77 درصد از دانش‌آموزان استان را شامل می‌شوند در شبکه شاد فعالیت آموزشی و پرورشی دارند.

وی افزود: 23 درصد از دانش‌آموزان هم در مناطق روستایی و عشایری فاقد زیرساخت‌های لازم برای آموزش‌مجازی حضور دارند که برای آنها آموزش بصورت حضوری ارائه شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه