اخبار داغ

پیام تشکر رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان از تمامی عوامل اجرایی برگزاری مسابقات

پیام تشکر رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان از تمامی عوامل اجرایی برگزاری مسابقات
رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان از تمامی عوامل اجرایی برگزاری مسابقات انتخابی المپیک تشکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن پیام به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
باسلام
,
 
,
بدینوسیله بر خود فرض میدانم صمیمانه ترین مراتب قدردانی و تشکر خود و همکارانم در فدراسیون ورزش های ناشنوایان را از همکاری و زحمات بی شائبه همه عزیزانی که در برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان در جزیره کیش ما را همراهی کردند ، ابراز نمایم.
,
از مدیران و مسئولین وزارت ورزش و جوانان،  کمیته ملی المپیک،  روسای هیات های ناشنوایان استانها،  انجمن فوتبال ناشنوایان،  مربیان ، خانواده های ورزشکاران و تمامی عزیزانی که باعث دلگرمی این حقیر و  همکارانم در فدراسیون گردیدند تشکر ویژه دارم ، مطمئنا با کمک عزیزان و تمامی دوستان و دست اندرکاران میتوانیم عدالت و حقوق اجتماعی را که حق مسلم جامعه ورزش ناشنوایان است به آنها برگردانیم.
,
از تمامی عزیزان در موسسه ورزش و تفریحات سالم و هیأت فوتبال جزیره کیش که  صادقانه و خاضعانه در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات ما را همراهی و همیاری کردند و تیم حفاظت فیزیکی و نیروهای محترم حراست که در ایجاد نظم و انضباط محیط برگزاری مسابقات همکاری لازم را با ما داشتند ، کمال تشکر را دارم.
,
از داوران عزیز که با قضاوتی کاملا عادلانه و منصفانه ما را در برگزاری مسابقات همراهی کردند و رسانه های تصویری ، شنیداری و نوشتاری که با پوشش مطلوب و پخش مستقیم مسابقه فینال ، باعث معرفی ورزشکاران ناشنوا به ملت ایران شدند ، تشکر ویژه دارم.
,
از همکاران خدوم خود در فدراسیون ورزش های ناشنوایان که با تلاش خستگی ناپذیر و مداوم خود این رویداد بزرگ را راهبری کردند،کمال امتنان را دارم.
,
از تمامی عزیزانی که در برپایی این رویداد ، در روزهای قبل و شروع برگزاری مسابقات تمام تلاشهای خود را به کار گرفتند تا مسابقات به نحو مطلوب برگزار گردد ، تقدیر و تشکر مینمایم و امید است در راستای اجرای اهداف و اقدامات ،شاهد رشد و شکوفایی ورزش های ناشنوایان باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه