اخبار داغ

کمیته ارزیابی باید علل شکست و پیروزی تیم های ملی را بررسی کند

افشاردوست: ایجاد توقع حضور در بین ۴ تیم برتر دنیا، می تواند بدبینی به وجود بیاورد

افشاردوست: ایجاد توقع حضور در بین ۴ تیم برتر دنیا، می تواند بدبینی به وجود بیاورد
عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: اینکه توقع حضور در بین ۴ تیم برتر دنیا را ایجاد کنیم، می تواند بدبینی به وجود بیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود افشاردوست عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال درباره بردها و باخت های رشته های مختلف ورزشی و دیدارهای تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها اظهار داشت: به طور کلی بخش عمده فعالیت دولت ها به افزایش شور و شعف منجر شود. شور و نشاط جامعه باعث افزایش کارایی می شود. رضایت روانی در جامعه روی روند کاری اکثر افراد مخصوصا ورزشکاران موثر است. ورزش یکی از راه هایی است که به صورت مستقیم و آسان روی نشاط جامعه اثرگذار است تا کارایی جامعه را افزایش دهد. سهم همه ورزش ها در این مورد بالا است. برد و باخت باعث خوشحالی و نگرانی جامعه می شود که البته باخت برابر ستاره های دنیا باعث بالا رفتن شور و شعف خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او گفت: در زمان پیروزی ها وظیفه بسیار سنگینی داریم. باید منفعت جامعه در آن دیده شود و البته راه پیروزی و تداوم بخشیدن به آن منجر به پیروزی های پی در پی هم خواهد شد. باید نگاه درستی در پیروزی داشته باشیم. وقتی تیم ورزشی به مسابقه ای اعزام می شود، نوع هدفگذاری برای ورزشکار و ورزش تیمی اهمیت دارد. این مورد رابطه مستقیمی با توقع مردم دارد. اینکه توقع فنی حضور در بین ۴ تیم برتر دنیا را ایجاد کنیم اما توقعات بالاتر رفته و به فینال برسد، بار توقع بالا رفته و می تواند که نارضایتی ایجاد و بدبینی به وجود می آید. باید در ابتدا توان تیمی خودمان را بدانیم و بر اساس این توان، انتظارات و نوع برخورد را مشخص کنیم. ما می توانیم کمی بیش از توان از ورزشکار از آن ها توقع داشته باشیم اما پرداخت بیش از حد به موضوع می تواند تبعات سنگینی داشته باشد. باید همه ذی نفعان ورزش با حواس جمع این موضوع را پیش ببرند تا در نهایت به نشاط جامعه منجر شود.

,

افشاردوست با اشاره به تبعات شکست تصریح کرد: قطعا چه در برد و چه در شکست ها باید بررسی و ارزیابی داشته باشیم. طبیعی است وقتی مسیری طی می شود تا ورزشکاران روانه مسابقات شوند و آن چیزی که انتظار مردم و جامعه ورزشی است اتفاق نیافتد، باید با تشکیل کمیته ارزیابی تمامی جوانب در نظر گرفته شود. مدیریت فدراسیون، مدیریت تیم تدارکات، پیشتیبانی و ایجاد فضای آرام برای تیم ورزشی در نتیجه گیری دخیل است. همه این فاکتورها باید کنار هم باشند. مشکلات اگر به زبان بیاید و بپذیریم کجا اشتباه کرده ایم، هم جامعه از ما می پذیرد و هم اینکه ما گام بعدی را برای پیروزی برمی داریم.

,

او که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم فهیم کشورمان طی ۴۲ سال وظایف خود را می دانند و انجام داده اند. آ نها قطعا در پای صندوق ها می آیند و قطعا گزینه های مختلف را بررسی کرده اند و انتخاب اصلح را انجام می دهند. جامعه ورزش هم از این قاعده مسثتنی نیست و پای صندوق های رای می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه