اخبار داغ

با ۲۴۶۰ واحد کاهش شاخص کل؛

بورس قرمزپوش ماند/ ارزش معاملات به بیش از ۱۲ هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان رسید

بورس قرمزپوش ماند/ ارزش معاملات به بیش از ۱۲ هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان رسید
شاخص کل بورس تهران امروز هم منفی شد و با ۲۴۶۰ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۷ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۲ هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز چهارشنبه هم قرمزپوش ماند. معاملات بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته با افزایش عرضه‌ها و افت شاخص‌ها با گرایش منفی آغاز بکار کرد؛ البته در نیمه دوم معاملات در برخی نمادها تقاضا بهبود و تحرکات مثبت مشاهده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

معامله گران در بازار سهام بیش از ۸۹۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۴۰ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران در بازار سهام بیش از ۸۹۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۴۰ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۲ هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۳۳۶۲ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۳۱۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری  با کاهش  ۲۴۶۰ واحدی به یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۶۶۹ واحد رسید و شاخص هم‌وزن با افت ۲۷۸۶ واحدی عدد  ۳۷۰  هزار و ۵۸۵ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری  با کاهش  ۲۴۶۰ واحدی به یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۶۶۹ واحد رسید و شاخص هم‌وزن با افت ۲۷۸۶ واحدی عدد  ۳۷۰  هزار و ۵۸۵ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۲۱۳ میلیون سهم و اوراق مالی در ۵۰۰ هزار نوبت و به ارزش ۳۵۴۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

,

نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه گذاری تامین اجتماعی بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص بوری بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای پتروشیمی نوری، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات روز جاری با ۶۷ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۲۹۴ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات روز جاری با ۶۷ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۲۹۴ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۶۹ هزار معامله و به ارزش ۹۳۳۷ میلیارد تومان دا وستد کردند.

,

نمادهای صنعتی مینو، ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهرزمین، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، فرابورس ایران و صنایع ماشین های اداری ایران با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل بیمه تجارت نو بیشترین اثر مثبت را بر شاخص گذاشت.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه