اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد

آمادگی نیروی انتظامی استان برای حفظ امنیت شعب اخذ رای/اعزام۴۲۰۰ مامور انتظامی به شعب

آمادگی نیروی انتظامی استان برای حفظ امنیت شعب اخذ رای/اعزام۴۲۰۰ مامور انتظامی به شعب
سردار سعید مطهری زاده با تاکید بر آمادگی نیروی انتظامی استان برای حفظ امنیت انتخابات و شعب اخذ رای در استان، گفت: فردا چهار هزار و ۲۰۰ مامور انتظامی به شعب اخذ رای استان اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: ستاد انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا، وظایف تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی مرتبط با برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه 1400 را تعریف و مشخص کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,


سردار مطهری زاده اعلام کرد: فرماندهی انتظامی استان برای اجرای ماموریت نگهبانی از شعب و صندوق های اخذ رای استان در روز 28 خرداد ماه جاری و تامین امنیت انتخابات آماده شده است.

,
,


وی گفت: فردا همزمان با روز پنج شنبه 27 خرداد ماه جاری، چهار هزار و 200 مامور متشکل از ماموران فرماندهی انتظامی، مرزبانی و بسیج استان در محل هزار و 204 شعبه اخذ رای حضور خواهند یافت.

,
,


وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد شعب اخذ رای خرداد ماه جاری در مقایسه با انتخابات دوره گذشته افزایش یافت است، در همین راستا، تعداد نیروهای انتظامی برای حضور در پای صندوق های رای خرداد ماه جاری هزار و 500 نفر بیشتر از انتخابات دوره گذشته بوده است.

,
,


فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: تمامی ماموران انتظامی برای حضور در شعب اخذ رای و مراقبت از امنیت آنها در دوره های آموزشی شرکت کرده اند.

,
,


افزون بر این، وی یادآور شد: در این دوره انتخابات، تیم های انتظامی - نظارتی تشکیل شده نیز عملکرد این ماموران انتظامی را نظارت می کنند و پشتیبان کننده آنها هستند.

,
,


وی همچنین اعلام کرد: تمامی این ماموران انتظامی و تیم های بازرسی به دوربین های البسه تجهیز شده اند که از این طریق نیزمحل شعب اخذ رای به صورت آنلاین رصد، پایش و کنترل می شوند.

,
,


فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ماموریت حفظ امنیت انتخابات تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج آن ادامه خواهد داشت.

,
,


سردار مطهری زاده در خاتمه توصیه کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات، هم استانی ها به علت شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه از هر گونه گردهمایی خودداری کنند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه