اخبار داغ

به تیم‌هایی که صعود کردند تبریک می‌گویم؛

شیخ سلمان: برای برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی شرایطی استثنایی داشتیم/ برای هر ۱۲ تیم آرزوی موفقیت می‌کنم

شیخ سلمان: برای برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی شرایطی استثنایی داشتیم/ برای هر ۱۲ تیم آرزوی موفقیت می‌کنم
رئیس بحرینی کنفدراسیوت فوتبال آسیا طی پیامی به ۱۲ تیم صعودکننده از مرحلۀ دوم مقدماتی جام جهانی تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: از طرف خانواده فوتبال آسیا، به تیم‌های ما که کیفیت و ثبات باورنکردنی خود را نشان دادند تا به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ صعود کنند، تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درخصوص شرایط سخت AFC برای تصمیم‌گیری بیان کرد: شرایط استثنائی و چالش‌برانگیزی داشتیم. برای اولین بار تصمیم گرفتیم به عنوان بخشی از تعهد بی‌دریغ خود بابت اطمینان یافتن از ایمنی همیشگی و سلامت بازیکنان، تیم‌ها، مقامات مسئول و همه شرکا، مرحله انتخابی را به صورت متمرکز برگزار کنیم. این تصمیمی جسورانه اما ضروری و در سخت‌ترین شرایط بود. خوشحالم بگویم که از طریق اتحاد عالی و همکاری بی‌نقص، فدراسیون های آسیایی به تعهدات خود پایبند بودند.
,
 
,
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه عنوان کرد: باید از فدراسیون‌های میزبان به‌خاطر تعهد باورنکردنی خود و نیز همه تیم‌های شرکت کننده، به‌خاطر عزم خود در به پایان رساندن موفق و ایمن مسابقات تشکر کنم. مطمئن هستم که انتخابی جام جهانی قطر لحظات جذابی ایجاد کرد. نمایشی واقعی که استانداردی برای تورنمنت‌های انتخابی کنفدراسیون رقم زد. برای هر ۱۲ تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.
,
 
,
تیم‌های ملی ایران، سوریه، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، عربستان، امارات، عمان، لبنان، عراق، ویتنام و چین، ۱۲ تیم مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تشکیل می‌دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه