اخبار داغ

گروه‌مان می‌توانست هم سخت‌تر باشد و هم آسان‌تر

عطایی: به دنبال دفاع از اعتبار والیبال ایران در قهرمانی جهان هستیم/ همگروهی با تیم‌های باکیفیت کارمان را سخت کرد

عطایی: به دنبال دفاع از اعتبار والیبال ایران در قهرمانی جهان هستیم/ همگروهی با تیم‌های باکیفیت کارمان را سخت کرد
سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: حضور تیم‌هایی باکیفیت در گروه ایران می‌تواند کار را برای تیم ایران سخت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، قرعه‌کشی مسابقات والیبال جوانان جهان به صورت آنلاین برگزار شد. این رقابت‌ها درحالی قرار است از اول مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شود که طبق قرعه، تیم ملی والیبال جوانان ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی (2019- بحرین) به عنوان تیم اول گروه C با آرژانتین، مراکش و بلژیک هم‌گروه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, C,

بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان در ارزیابی از حریفان ایران در گروه C گفت: قبل از قرعه‌کشی می‌دانستیم که با تیم آرژانتین هم‌گروه هستیم و به همین دلیل منتظر بودیم تا تیم‌های سوم و چهارم گروه‌مان مشخص شود. طی قرعه‌کشی در نهایت با تیم‌های مراکش، بلژیک و آرژانتین هم‌گروه شدیم و گروه نسبتا سختی هم داریم. البته گروه‌مان می‌توانست هم سخت‌تر باشد و هم آسان‌تر.

, C,

سرمربی تیم جوانان با اشاره به کیفیت تیم های رقیب افزود: آرژانتین تیم سوم جهان و نایب‌قهرمان آمریکای جنوبی است. بلژیک تیم سوم قاره اروپا است و هم‌گروهی با این رقبا نشان می‌دهد که با تیم‌ها باکیفیتی در یک گروه قرارداریم و این مسئله می‌تواند شرایط را برایمان سخت کنند. مراکش هم تیم سوم قاره آفریقاست که توانست از طریق رنکینگ جهانی به مسابقات راه پیدا کند. تیم قابل قبولی است ولی فاصله تیم‌های آفریقایی با تیم‌های اروپایی و آمریکای‌جنوبی با دیگر تیم‌ها به نسبت زیاد است و فکر می‌کنم مراکش حریف بسیار قدرتمندی نباشد. البته باید در نظر داشت که تمامی تیم‌ها با آمادگی کامل راهی مسابقات می‌شوند و به همین دلیل شرایط سختی بر مسابقات حاکم خواهد بود.

,

عطایی با تاکید بر آنالیز دقیق رقبا تاکید کرد: فیلم بازی تیم‌های حاضر در مسابقات را در اختیار داریم و سعی می‌کنیم بررسی و آنالیز دقیق‌تری روی آن‌ها انجام دهیم و در جریان تمرینات و بازی‌های تدارکاتی‌ از این اطلاعات استفاده بهینه داشته باشیم.

,

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص دیگر تیم‌های حاضر در مسابقات گفت: تیم‌های باکیفیت زیادی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده‌اند. تیم‌هایی کارنامه‌داری چون برزیل و روسیه در گروه D با هم هم‌گروه هستند. ایتالیا هم تیم بسیار قدرتمندی است. لهستان، کوبا و بلغارستان نیز در زمره تیم‌های خوب حاضر در مسابقات هستند. قطعا بازی‌های سختی در پیش داریم با این حال امیدوارم با ارائه عملکرد قابل قبول در جریان این رقابت‌ها بتوانیم از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم.

, D,

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از تاریخ اول تا 11 مهرماه 1400 با حضور 16 تیم در 4 گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد. رقابت‌های مرحله گروهی تیم‌های حاضر در گروه A و C به میزبانی ایتالیا و رقابت‌های تیم‌های حاضر در گروه B و D به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود. به این ترتیب رقابت‌های ایران در گروه C به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.

, A, C, B, D, C,

گروه‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

,

گروه A: ایتالیا، مصر، جمهوری چک، تیم 1

, A,

گروه B: بلغارستان، کوبا، بحرین، لهستان

, B,

گروه C: ایران، آرژانتین، مراکش، بلژیک

, C,

گروه D: روسیه، برزیل، کامرون، کانادا

, D,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه