اخبار داغ

دیدار رییس اسبق فدراسیون زورخانه ای با باران چشمه

دیدار رییس اسبق فدراسیون زورخانه ای با باران چشمه
رییس اسبق فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به دیدار مهرعلی باران چشمه، رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی؛ علیرضا صفارزاده رییس اسبق فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ضمن دیدار با رییس فدراسیون پهلوانی، انتخاب دکتر مهرعلی باران چشمه را به عنوان سکاندار این ورزش آیینی و ملی تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار صفارزاده که هم اکنون مدیر انجمن حامیان فرهنگ و مرام پهلوانی است، ضمن تبریک بابت پیروزی باران چشمه در مجمع انتخاباتی این فدراسیون ابراز امیدواری کرد که  با پشتکار، دانش و مدیریت ایشان که از مدیران اخلاق مدار و خلاق ورزش نیز می باشند، شاهد تجلی بیش از گذشته ارزش های پهلوانی و جوانمردی نه تنها در ورزش های زورخانه ای بلکه  در مجموعه رشته های ورزشی کشور بوده و راه ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای به عنوان ورزش آیینی و ملی که مورد تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد بسیار هموارتر شود.

,

مهرعلی باران چشمه نیز در سخنانی اظهار داشت: اینجانب یاری خود را از هر شخصیت حقیقی و حقوقی که می تواند با هر سمت و پستی نسبت به رونق این ورزش کمک های شایسته ای داشته باشد را می طلبم تا انشاالله با استفاده از همه توانمندی های ملی شاهد محقق شدن منویات مقام معظم رهبری در رابطه با توسعه و رونق بخشی به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی باشیم.

,

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با همدلی و همبستگی میان دلسوزان این ورزش اصیل و ایرانی و با یک عزم ملی در میان ارگانها و نهادهای مختلف خصوصی و دولتی، همواره بسترهای پیشرفت این رشته کهن در سطوح مختلف فراهم شود.

,

در پایان به رسم یادبود توسط علیرضا صفارزاده نشان حامیان فرهنگ و مرام پهلوانی به مهرعلی باران چشمه اهدا گردید.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه