اخبار داغ

پاداش ملی‌پوشان فردا واریز می‌شود

نوبخت: شرط لازم انجام شد، شرط کافی هنوز باقی است/ آمدم تا ذهن شما را از مسائل مالی خالی کنم

نوبخت: شرط لازم انجام شد، شرط کافی هنوز باقی است/ آمدم تا ذهن شما را از مسائل مالی خالی کنم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: آنچه انجام شد شرط لازم بود و شرط کافی هنوز باقی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر نوبخت درمراسم استقبال و تجلیل از تیم ملی فوتبال اظهار داشت: هر زمان که تیم ملی به میدان می‌رود نفس‌های ما در سینه حبس می شود. می‌خواستند پس از یک محاصره اقتصادی و تلاش برای تحقیر ملی، توان اقتصادی را از ما بگیرند و مردم را به ستوه آوردند. آنها سعی داشتند با گرفتن میزبانی مانع پیشرفت ما شوند ولی درخشش شما باعث شد تا غرور ملی احیا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: البته همه در این مسیر تلاش کردند و اگر تلاش کادر فنی نبود و فدراسیون فوتبال وظیفه‌اش را به درستی انجام نمی‌داد، این صعود دشوارتر می‌شد.

,

وی افزود: آنچه انجام شد شرط لازم بود و شرط کافی هنوز باقی است. به وزیر ورزش گفتم که من به این مراسم نمی‌آیم که بچه‌ها زودتر استراحت کنند ولی برای یک موضوع گفتم باید بیایم که ذهن شما را از مسائل مالی خالی کنم. این وظیفه ماست.

,

نوبخت ادامه داد: من به اینجا آمدم تا به شما بگویم که ذهنتان از مسائل مالی دور و خالی کنید. این وظیفه ماست و برخی می‌گویند از شنبه می‌خواهیم مسائل مربوط آغاز کنیم ولی من می‌گویم از همین الان و پس از این برنامه جلسات برای مسائل مالی آغاز خواهد شد. من به شما، کادر فنی و عزیزی خادم می‌گویم که ذهنتان را از مسائل مالی خالی کنید که آن وظیفه ماست. امیدواریم که در مراحل بعدی تیم ملی کشورمان موفق باشد. از همین الان و بعد از اتمام برنامه با سلطانی‌فر و عزیزی خادم صحبت می‌کنیم تا برای تیم ملی تا انتهای بازی‌ها تدارک ببینیم و پشتیبانی را ادامه دهیم.

,

*پاداش ملی‌پوشان فردا واریز می‌شود

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه قبل از بازی با عراق قول پرداخت پاداش برای شکست این تیم داد. این پاداش که مبلغ آن 100 میلیون تومان بود قرار است فردا به حساب ملی پوشان واریز شود.

همچنین علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما نیز پاداشی را برای ملی پوشان در نظر گرفته که امروز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

, *پاداش ملی‌پوشان فردا واریز می‌شود,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه