اخبار داغ

تکواندو قهرمانی آسیا| ۶ طلا، نقره و برنز حاصل کار هوگوپوشان ایران در روز نخست/ ۷ تکواندوکار ایران فردا روی شیاپچانگ می‌روند

تکواندو قهرمانی آسیا| ۶ طلا، نقره و برنز حاصل کار هوگوپوشان ایران در روز نخست/ ۷ تکواندوکار ایران فردا روی شیاپچانگ می‌روند
6 مدال طلا، نقره و برنز حاصل تلاش تکواندوکاران کشورمان در روز نخست/ ایران با 7 نماینده در روز دوم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا 2021، تکواندوکاران ایرانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز شدند؛ هادی پور، بخشی، مردانی، جوادی و پوراسماعیل ملی پوشان حاضر در روز دوم هستند و در بخش آزاد نیز جلالی و رنگرززاده نمایندگان کشورمان خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021 – لبنان با حضور 189 تکواندوکار از 21 کشور از ساعت 10:30 به وقت تهران امروز (چهارشنبه – 26خردادماه) در سالن "نوهاد نوفال" بیروت آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
,
 
,
امروز و در نخستین روز، مسابقات اوزان 54-، 68- و 87- کیلوگرم مردان و 46-، 53-، 57- و 73- کیلوگرم گروه زنان انجام شد که میرهاشم حسینی (68- کیلوگرم)، نگار اسماعیلی (46- کیلوگرم)، غزل سلطانی (53- کیلوگرم) و ناهید کیانی (57- کیلوگرم) نمایندگان تیم ملی کشورمان بودند؛ حسین لطفی (54- کیلوگرم)، محمدرضا خانی (87- کیلوگرم)، فرشته خزایی (46- کیلوگرم) و زینب اسماعیلی (73- کیلوگرم) نیز که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – کیش موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شده بودند، در این روز بر روی شیاپ چانگ رفتند.
,
 
,
در پایان رقابت های روز نخست، نگار اسماعیلی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد؛ حسین لطفی نایب قهرمان شد و 4 مدال برنز نیز توسط غزل سلطانی، ناهید کیانی، فرشته خزایی و زینب اسماعیلی بدست آمد.
,
 
,
میرهاشم حسینی و محمدرضا خانی نیز از کسب مدال بازماند.
,
 
,
فردا (پنجشنبه - 27 خردادماه) و در روز دوم این رویداد، مبارزات اوزان 58-، 74- و 87+ کیلوگرم مردان و 49-، 62- و 73+ کیلوگرم گروه زنان برگزار می شود که آرمین هادی پور (58- کیوگرم)، امیرمحمد بخشی (74- کیلوگرم)، سجاد مردانی (87+ کیلوگرم)، پریسا جوادی (62- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73+ کیلوگرم) ملی پوشان تکواندو کشورمان هستند که به مصاف حریفان خود می روند. همچنین مهدی جلالی (74- کیلوگرم) و نفیسه رنگرززاده (73+ کیلوگرم) نیز که سهمیه حضور در این مسابقات را داشتند، دیگر نمایندگان ایران هستند.
,
 
,
هدایت تیم ملی مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.  مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان است و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه