اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

رأی دادن، انتخاب یک فرد نیست بلکه قدردانی از خون شهداست/ شرکت در انتخابات پیروی راه امام حسین (ع) است

رأی دادن، انتخاب یک فرد نیست بلکه قدردانی از خون شهداست/ شرکت در انتخابات پیروی راه امام حسین (ع) است
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه شرکت در انتخابات پیروی راه امام حسین (ع) است، گفت: رأی دادن، انتخاب یک فرد نیست بلکه قدردانی از خون شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه همه می‌دانیم که انتخابات در جمهوری اسلامی بر اساس یک ایده الهی است، گفت: حکومت ایران یک نظام اسلامی و الهی است یعنی بر پایه دستور خدای متعال و قوانین الهی باید اداره شود و شکل گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: جمهوری اسلامی به مانند دیگر کشورها دارای نظام سیاسی و دولتی نیست که احزاب و گروه‌ها هر شکلی که می‌خواهند آن را اداره کنند بلکه یک نظام مدون بر پایه اسلام، با مسیر حرکت به سمت‌وسوی کمال انسان‌ها است.

,

امام‌جمعه یزد خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر سعادت انسان‌ها چه در دنیا و چه در آخرت پایه‌ریزی شده و بر رشد مردم در ابعاد مادی و معنوی برنامه‌ریزی دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه ما در انتخابات نباید نگاهمان به احزاب و گروه‌های سیاسی باشد، گفت: ما باید نگاهمان در انتخاب و رأی دادن به افراد باید برای تقویت نظام الهی باشد. نظام الهی بر اساس استقلال خدادادی، عزت و رد سلطه بیگانه، بندگی خدا، رشد و کمال برای خدمت به انسان‌ها است.

,

رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد اضافه کرد: در کشورهای دیگر شیوه انتخاب افراد بر اساس نگاه به احزاب و گروه‌های خاص و ... است ولی در جمهوری اسلامی بر اساس خدمت به مردم و نگاه الهی است.

,

ناصری یزدی با بیان اینکه انتخابات یک تکلیف الهی و شرعی است، گفت: نظام و انتخاب و حرکت ما یک حرکت خدایی و حضور در پای صندوق‌های رأی یک وظیفه به شمار می‌رود.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند، افزود: دشمنان انقلاب و اسلام با هزینه‌های گزاف در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای اعتقادات و دین را نشانه گرفته‌اند تا مردم نسبت به‌نظام بی‌اهمیت شوند.

,

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه عقده‌ای که استکبار جهانی دارد این است که نتوانسته بر ایران اسلامی مسلط شود، ادامه داد: آمریکا و همپیمانانش سرخورده شده‌اند که نتوانسته‌اند به شکلی عمل کنند که ما بر اساس میل و خواسته آنها عمل کنیم و توانسته‌ایم باقدرت در بخش‌های مختلف پیشرفت و مقابل آنها ایستادگی کنیم.

,

وی افزود: مردم به این مسئله توجه داشته باشند که رأی دادن در انتخابات، رأی دادن به یک شخص نیست بلکه قدردانی از خون شهدا و پیروی راه امام حسین (ع) است.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه