اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت های قرمز اصفهان:

کشتار دام های مولد، افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز در آینده را به دنبال خواهد داشت

کشتار دام های مولد، افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز در آینده را به دنبال خواهد داشت
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت های قرمز اصفهان، گفت: اکنون به علت خشکسالی، کشتار دام‌ها زیاد انجام می‌شود و کاهش قیمت گوشت قرمز را باید در فروشگاه ها و مغازه‌ها شاهد باشیم. اما در آینده به علت کشتار بی‌رویه دام‌های ماده و کمبود گوسفند گرانی‌ها را حس می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر پور باطنی در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: دامداران، گوسفندان مولد را به علت نداشتن آذوقه و خشکسالی به میدان کشتار می‌آورند. این شرایط از طرف اتحادیه فروشندگان گوشت های قرمز اطلاع رسانی شده است و به دامپزشکی اعلام کردیم که در صورت امکان جلوی این کار گرفته شود و تقریباً این کار کمتر شده است اما افراد سود جو هنوز از این کار دست نکشیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛,

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت های قرمز اصفهان افزود: گوسفندان باید برای سال آینده مرتباً زایش داشته باشند و کشتارها ضررهای بدی به دام های ما می‌زند. یکی از ضربه های مهم کشتار گوسفندهای ماده، دام ها را کمتر می کند و محتاج می‌شویم که دام از کدام از کشورهای دیگر وارد کنیم . همچنین  مردم هستند که باید این ضررات را تحمل کنند.

,

وی ابرازکرد:  دامپزشکی تاحدودی از کشتار گوسفندان ماده و گوسفندان ریز که هنوز کوچک هستند، جلوگیری کرده است. برای حمایت از دامداران باید اقدامات لازم هر چه سریعتر صورت بگیرد. دامداران در حال ضرر هستند و گاهی آنها توانایی خرید آذوقه های گران را ندارند، درحقیقت باید حمایت لازم از آن ها صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه