اخبار داغ

صادقی: باید در حملات دقت بیشتری به خرج می دادیم

صادقی: باید در حملات دقت بیشتری به خرج می دادیم
سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: اگر در نیمه دوم در دفاع بیشتر متمرکز بودیم و در حمله دقت بیشتری به خرج می دادیم، مطمئنا می توانستیم نتیجه را از آن خود کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید صادقی شاه نشین درخصوص بازی و شکست امروز تیمش برابر الدوحیل قطر و عدم راهیابی به جمع چهارتیم برتر مسابقات هندبال باشگاه های آسیا گفت: با توجه به آنالیزی که از تیم الدوحیل داشتیم، تمام نقط ضعف این تیم را شناسایی کردیم البته در نیمه اول ده دقیقه زمان برد تا بازیکنان در دفاع بهتر شوند و آن چیزی که در حمله خواسته بودیم، عملی کنند و همین عوامل باعث شد نتیجه خوبی بگیریم طوری که با سه امتیاز اختلاف به رختکن رفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در رختکن با بچه ها صحبت و تاکید کردم در شوت های آخر دقت بیشتری به خرج بدهند تا نتیجه را حفظ کنیم. تا 15 دقیقه اول نیمه دوم هم خوب کار کردیم اما بعد از آن بچه ها تحلیل رفتند و این باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد و دیگر نتوانند نکات فنی گفته شده را در زمین پیاده کنند.
,
صادقی ادامه داد: ما به خودمان باختیم البته الدوحیل تیم قدرتمندی است و چند بازیکن خوب خارجی دارد اما با این وجود نمی توانست جلوی پیروزی امروز تیم را بگیرد و مطمئنا می توانستیم نتیجه را از آن خود کنیم اگر در دفاع بیشتر متمرکز بودیم و در حمله دقت بیشتری به خرج می دادیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه