اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

رای‌گیری در لرستان آغاز شد

رای‌گیری در لرستان آغاز شد
رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: رای‌گیری در لرستان از ساعت ۷ صبح امروز در همه شعب اخذ رای آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمود ثمینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی زیرساخت‌ها و بسترها به لحاظ اجرایی، فنی، عملیاتی و امنیتی با تلاش و همکاری همه جانبه دست‌اندرکاران امر برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، بی‌طرفانه و قانونمند در ۲۸ خرداد ماه به خوبی فراهم شده است و از ساعت هفت صبح امروز رای گیری در همه شعب آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بر اساس دستورالعمل اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا زمان رأی گیری به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۷ صبح آغاز خواهد و تا ساعت ۲۴ ادامه پیدا می کند.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده ۴۵۳ شعبه اخذ رأی تمام الکترونیک در چهار شهرستان به تمامی امکانات مجهز شده است.

,

ثمینی عنوان کرد: به منظور رعایت مباحث بهداشتی، نکاتی در قالب دستورالعمل به فرمانداران ابلاغ شده که علاوه بر اعمال آنها باید نسبت به مستندسازی و اطلاع‌رسانی در صدا و سیما و فضای مجازی اقدام صورت پذیرد.

,

وی بیان کرد: به‌منظور رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، اثر انگشت برگ تعرفه رای با استفاده از جوهر استامپ در روز انتخابات کاملاً حذف شده و در هیچ کدام از شعب اخذ رأی حق استفاده از استامپ برای این موضوع وجود ندارد.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تاکنون هزار و ۱۳۱ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهری در استان با هم به رقابت خواهند پرداخت و تعداد هفت هزار و ۸۲۶ نفر نیز در شوراهای روستایی کاندید هستند.

,

ثمینی خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان تعداد هزار و ۸۷۱ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در روز انتخابات فعالیت خواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه