اخبار داغ

صبح امروز؛

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری رای خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری رای خود را به صندوق انداخت
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد رای خود را به صندوق اندا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

امام جمعه شهرکرد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی توفیق داد از همین ابتدای صبح پای صندوق رای حاضر شده و وظیفه شرعی، شخصی و اجتماعی خود را انجام دهم.

وی با اشاره به اینکه بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب نظام اجتماعی ما به شدت نیازمند حضور مردم است ادامه داد: پیوند، وحدت، هم‌دلی، همراهی و انسجام باید در جامعه حاکم باشد تا بتواند جامعه را در تحقق اهداف، آمال و آرزوها یاری دهد.

نکونام تحقق پیوند میان مردم را حضور پای صندوق‌های رای دانست و بیان داشت: اینکه آحاد مردم بشتابند و با حضور پای صندوق‌های رای در تحقق این عمل صالح کوشا باشند بسیار مهم و ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری رای دادن را از بهترین اعمال صالح دانست چراکه به‌نوعی جامعه‌سازی است ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رای نظام اسلامی را به سمت تمدن‌سازی سوق می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم ایران به آب و خاک و امنیت کشور می‌اندیشند و می‌دانند کشورهایی که مردمشان چنین صحنه‌هایی را ترک می‌کنند دچار ناامنی بوده اضافه کرد: دشمن طراحی کرده ایران را به جولانگاهی برای داعش و تروریست تبدیل کند.

نکونام یادآور شد: ما امروز با حضورمان پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و به کشور امنیت می‌بخشیم.

امام جمعه شهرکرد حضور پای صندوق‌های رای را یک وظیفه دانست و عنوان داشت: چه بهتر که در انجام این وظیفه شرعی و اخلاقی از یکدیگر سبقت بگیریم، ما می‌دانیم مردم با اخلاص و برای رضای خدا علی‌رغم مشکلات و گرفتاری‌هایی که دارند آماده هستند و پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه