اخبار داغ

گزارش از روند اخذ رای در حرم عبدالعظیم حسنی(ع):

حضور پرشور شهروندان شهرری در انتخابات+تصاویر

حضور پرشور شهروندان شهرری در انتخابات+تصاویر
شهروندان شهر ری صبح امروز پیش از آغاز روند رأی گیری با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام آماده شرکت در انتخابات شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، شور حماسه ای دیگر از ملت فهیم و شریف ایران اسلامی امروز در حالی برگی دیگر از تاریخ این کشور را به نام خود مزین ساخت که حضور پرمعنای ملت ایران از نخستین ساعات امروز با آغاز رای گیری انتخابات در شعب اخذ رای آن هم در شرایطی که بیماری کرونا همچنان از محدودیت‌های کشور است، پیامی بزرگ برای همه مسئولان این نظام داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,

خبرنگار اعزامی شبکه خبری تهران نیوز به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام جایی که از شعب قدیمی و اصلی اخذ رأی در تهران است شاهد حضور پرشور مردم آن هم در ساعات اولیه صبح امروز بود به گونه‌ای که در شعب اخذ رای زنان و مردان بسیاری منتظر انداختن آراء خود در صندوق‌های رأی بودند.

, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

حضور معناردار شهروندان ری در انتخابات

, حضور معناردار شهروندان ری در انتخابات,

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار تهران نیوز بسیاری از مسئولان شهری و کشوری این شعبه اخذ رأی را برای شرکت در این دوره از انتخابات برگزیده و آراء خود را به تأسی از رهبر معظم انقلاب از همان ابتدای صبح به صندوق اخذ رأی انداختند.

,

حضور پرشور شهروندان شهر ری در انتخابات

, حضور پرشور شهروندان شهر ری در انتخابات,

حضور پرشور اصحاب رسانه‌های مختلف نیز در این شعبه اخذ رای بسیار مشهود و دیدنی بود و هریک از آنها تلاش می‌کردند تا از دریچه دوربین‌های خود و یا با نگارش متن‌هایی از شور و نشاط مردم برای حضور در انتخابات بگویند.

,

برخی از شهروندان هم به صورت سنتی از همان ابتدای صبح خیلی زود به زیارت حضرت عبدالعظیم مشرف شده و پس از آن آراء خود را به صندوق‌های اخذ رأی انداختند.

,

از دیگر زیبایی‎های حرم عبدالعظیم در روز موعود انتخابات حضور رأی اولی‎ها به صورت رفاقتی و با شور و حالی شاداب بود که آنها از این حضور خود اظهار شعف و شادی می‌کردند که توانسته بودند در این دوره حساس و مهم از انتخابات نظر خود را به عنوان یک شهروند در صندوق آراء بیندازند.

,

خیلی از جوانان نیز گوشه کناری از حیاط حرم را انتخاب کرده و با آراء خود و یا مهر شناسنامه هایشان عکس یادگاری می‌گرفتند و آنها را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می‌گذاشتند.

,

حضور معناردار شهروندان ری در انتخابات

, حضور معناردار شهروندان ری در انتخابات,

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح امروز ساعت 7 آغاز شده و به گفته ستاد انتخابات وزارت کشور تا ساعت 12 شب روند رای‌گیری ادامه خواهد داشت.

,

گفتنی است مأمورانی نیز به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شهروندان تذکرات لازم را برای رعایت فاصله‌های اجتماعی می‌دهند تا مشکلی برای سلامتی شرکت کنندگان به وجود نیاید.

,

در این دور از انتخابات، به صورت همزمان، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز برگزار می‌شود.

,

در انتخابات 1400، 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر واجد شرایط رأی دادن در کشور هستند که از این تعداد 29 میلیون و 980 هزار و 38 نفر مرد و 29 میلیون و 330 هزار و 269 نفر زن و یک میلیون و 392 هزار و 148 نفر رأی اولی هستند. سن قانونی برای رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون 18 سال تمام است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه