اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

توطئه‌های دشمنان با مشارکت گسترده مردم نقش بر آب خواهد شد

توطئه‌های دشمنان با مشارکت گسترده مردم نقش بر آب خواهد شد
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اولین ساعات رای‌گیری با حضور در شعبه مسجد جامع سنندج رای خود را به صندوق انداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون اساسی به ما این حق را داده که در تعیین سرنوشت خود سهیم باشید و اظهار نظر بکنیم و افراد مورد نظر خود را برای اداره کشور انتخاب کنیم چرا که حضور در انتخابات امنیت و آرامش و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: امروز استکبار جهانی تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور و مشارکت ملت ایران در انتخابات به کار گرفته است تا جولانگاهی برای حرکت علیه نظام مقدس جمهوری به دست بیاورند.

,

وی افزود: انتخابات امسال به دلیل اینکه دشمنان انقلاب اسلامی،  تمام‌قد یک عملیات وسیع روانی را برای پمپاژ کردن یاس و ناامیدی در بین مردم آغاز کرده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

, ,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به حول و قوه الهی ملت شریف ایران به ویژه مردم فهیم، انقلابی و ولایتمدار کردستان در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز سیاسی حضور پیدا خواهند کرد.

,

سردار حسینی افزود: مردم ایران با انتخاب کاندیدای اصلح برای چهار سال آینده کشور مسیر پیشرفت را تعیین می کنند و با ریختن آرای خود در صندوق‌های اخذ رأی در امنیت کشور نقش آفرینی خواهند کرد.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب با مشارکت با بصیریت و آگاهانه ملت ایران در عرصه انتخابات انشاءالله نقش بر آب خواهد شد.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: در نقاط مختلف جهان  شاهد برگزاری انتخابات های متعددی هستیم اما استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی  با صرف هزینه‌های هنگفت تلاش می‌کنند در انتخابات ایران اثرگذار باشند.

,


سردار حسینی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی طی این سال ها تمام توان خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به کار گرفته اند اما همواره با شکست مواجه شده اند.
وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی با مشارکت حداکثری مردم ایران شاهد ناامیدی و یأس دشمنان خواهیم بود و تیر آن ها به سنگ خواهد خورد.

, ,
,
,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: ما به عنوان یک ایرانی باید برای آینده و امنیت کشور و استفاده از نخبگان در عرصه‌های مدیریتی تلاش کنیم و از تمام ظرفیت ها برای تعالی کشورمان قدم برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه