اخبار داغ

سردار رحیمی خبر داد:

اتخاذ تدابیر لازم در حوزه های انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برگزاری انتخابات /امکان تمدید رای گیری تا ۲ بامداد

اتخاذ تدابیر لازم در حوزه های انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برگزاری انتخابات /امکان تمدید رای گیری تا  ۲ بامداد
فرمانده انتظامی تهران بزرگدر حاشیه بازدید از شعب اخذ رای با حضور در جمع خبرنگاران از تامین امنیت انتخابات در سراسر پایتخت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه های انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی پر شور از سوی پلیس اتخاذ شده و از صبح امروز و ساعاتی قبل از شروع رای گیری استقرار ماموران در محل های اخذ رای آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه تا کنون روند انتخابات در امنیت کامل برگزار شده است، اظهارکرد: از همان دقایق اولیه شروع رای گیری شاهد حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای بودیم.
,
 
,
به گفته رحیمی هر برگه رای برای کشور عزیزمان جوانه امیدی است که به ثمر خواهد نشست و برای دشمنان تو دهنی محکمی است که یاس و ناامیدی را برای آنان به ارمغان خواهد آورد.
,
 
,
رییس پلیس پایتخت با اشاره به لغو محدودیت تردد شبانه در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه در شهر تهران گفت: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به اینکه امکان تمدید رای گیری تا ساعت ۲ بامداد وجود دارد، این تصمیم اتخاذ شده است.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه