اخبار داغ

سردار اشتری اعلام کرد؛

آماده‌باش کامل مأموران پلیس تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج/ مشکل امنیتی نداشته‌ایم

آماده‌باش کامل مأموران پلیس تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج/ مشکل امنیتی نداشته‌ایم
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که ۶۰۰ هزار نفر از ماموران پلیس در سراسر کشور مشغول اجرای ماموریت خطیر تامین انتخابات هستند، گفت: به لطف خدا هیچ مشکل امنیتی نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه انتظامی امام علی (ع) پیرامون تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ با تبریک فرا رسیدن هفته کرامت و قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در پوشش اخبار انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه امروز و از ساعات اولیه آغاز رای گیری شاهد حضور پرشور، با بصیرت و انقلابی مردم پای صندوق‌های اخذ رای بودیم و قطعا این حضور پرشور موجب امیدواری دوستداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان این که قدردان مردم عزیز و ولایی ایران اسلامی هستیم با اشاره به اقدامات و تمهیدات ناجا به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات گفت: نیروی انتظامی از ماه‌ها پیش و از دی ماه سال گذشته تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی (ع) اقدامات خود را برای ماموریت بزرگ امنیت انتخابات آغاز کرده است.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی حداکثری نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت انتخابات بیان کرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر از همکارانم پای صندوق‌های رای برای تامین امنیت شعب و صندوق‌های اخذ رای به کمک بسیج، ایفای نقش می‌کنند از طرفی ۳۰۰ هزار نفر دیگر از همکارانم نیز اجرای ماموریت‌های ذاتی خود به ویژه برای تامین نظم و امنیت شهر‌ها و روستا‌ها را دنبال می‌کنند.
,
 
,
سردار اشتری تصریح کرد: در مجموع ۶۰۰ هزار نفر از همکارانم در سراسر کشور مشغول اجرای ماموریت خطیر تامین امنیت انتخابات هستند و به لطف خداوند هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم.
,
 
,
وی اضافه کرد: برآورد‌ها بیانگر این است که انتخابات با آرامش و امنیت کامل و حضور پرشور مردم انجام شود و همان گونه که رهبری فرمودند این انتخابات نیز باعث خیر و برکت برای مردم و ناامیدی دشمنان خواهد بود.
,
 
,
وی در توصیه به مردم اظهار کرد: انشاء الله مردم عزیز هر چه زودتر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با مشارکت حداکثری به تکلیف شرعی، قانونی و ملی خود عمل کنند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیرو‌های پلیس در فرماندهی انتظامی سراسر کشور و مراکز پلیس از آمادگی صددرصدی برای خدمت به مردم و یا کسب دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات برخوردارند.
,
 
,
وی افزود: نیرو‌های پلیس تا پایان زمان شمارش آراء و اعلام نتایج از طریق وزارت کشور در آماده باش کامل هستند.
,
 
,
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد کرد: همکاران خدوم و زحمتکشم علاوه بر ایفای نقش در تامین نظم و امنیت انتخابات حتما به همراه خانواده‌های شان در انتخابات مشارکت خواهند داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
,

منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه